W wielu branżach za finalną sprzedaż produktu odpowiada nie jego producent czy importer, ale niezależny partner biznesowy. Jego autonomia ma różny zakres.(...) A jak jest w przypadku, kiedy złożony produkt jest jednym z wielu oferowanych na rynku i to klient, biorąc pod uwagę rekomendację sprzedawcy, ostatecznie decyduje, którą markę wybierze? Przeanalizujmy tę sytuację na przykładzie sprzedaży produktów finansowych (takich jak kredyt i leasing) przy okazji sprzedaży samochodów.
 

Ostatnie w tym roku wydanie magazynu "Szef Sprzedaży" poświęcono zagadnieniu udoskonalania sprzedaży w firmie. Nasze konsultant i trener Krzysztof Gwozdek spogląda na to zagadnienie z perspektywy współpracy z siecią niezależnych partnerów:

  • jak działa taki model sprzedaży?
  • jaki wpływ na wielkość sprzedaży ma handlowiec obsługujący Klienta i co wpływa na jego efektywność?
  • co zrobić, aby dostawca produktu wykorzystał cały potencjał rynku? 
  • jak rozwijać sprzedawców w Punktach Dealerskich w zakresie skutecznej sprzedaży produktów finansowych? 

Zapraszamy Państwa do lektury naszego artykułu! Jeśli są Państwo zainteresowani działaniami wspierającymi sprzedaż w Punktach Dealerskich, zachęcamy do kontaktu:

  • e-mail: olszewski@profes.com.pl
  • tel.: +48 601 721 051