/Jak_sprzedawac_produkty_finansowe_w_Punktach_Dealerskich.html Jak sprzedawać produkty finansowe w Punktach Dealerskich?

Aktualności

Jak sprzedawać produkty finansowe w Punktach Dealerskich?

05 listopada 2019

W wielu branżach za finalną sprzedaż produktu odpowiada nie jego producent czy importer, ale niezależny partner biznesowy. Jego autonomia ma różny zakres.(...) A jak jest w przypadku, kiedy złożony produkt jest jednym z wielu oferowanych na rynku i to klient, biorąc pod uwagę rekomendację sprzedawcy, ostatecznie decyduje, którą markę wybierze? Przeanalizujmy tę sytuację na przykładzie sprzedaży produktów finansowych (takich jak kredyt i leasing) przy okazji sprzedaży samochodów.

Ostatnie w tym roku wydanie magazynu "Szef Sprzedaży" poświęcono zagadnieniu
udoskonalania sprzedaży w firmie. Nasze konsultant i trener Krzysztof Gwozdek spogląda
na to zagadnienie z perspektywy współpracy z siecią niezależnych partnerów:

  • jak działa taki model sprzedaży?
  • jaki wpływ na wielkość sprzedaży ma handlowiec obsługujący Klienta i co wpływa na jego efektywność?
  • co zrobić, aby dostawca produktu wykorzystał cały potencjał rynku? 
  • jak rozwijać sprzedawców w Punktach Dealerskich w zakresie skutecznej sprzedaży produktów finansowych?

 

Zapraszamy Państwa do lektury naszego artykułu! Jeśli są Państwo zainteresowani działaniami wspierającymi sprzedaż w Punktach Dealerskich, zachęcamy do kontaktu:

"W wyniku szkoleń wypracowaliśmy standardy, dzięki którym, po raz pierwszy, uzyskaliśmy bardzo dobre rezultaty podczas Audytu Kaizen organizowanego w naszej międzynarodowej grupie."

Adam Jankowski
Controller Prokurent Zehnder Group Bolesławiec

"Działania szkoleniowo-doradcze PROFES przyczyniły się do wzrostu kompetencji pracowników Dr. Max i usystematyzowania procesu opieki nad Pacjentem dzięki wdrożeniu Dobrych Praktyk."

Ilona Kidawa-Wysocka
Dyrektor Personalny Dr. Max

"Projekt cechował się dobrym rozeznaniem firmy PROFES® i trenerów w specyfice pracy naszych handlowców. (...) poznane techniki są do zastosowania przez Pracowników "od razu"."

Henryk Pohl
National Sales Manager IREKS PROKOPOWICZ Sp. z o.o.