Mówią o nim:
Metoda prowadzenia szkoleń najlepsza na świecie (…) Niesamowicie przygotowany, świetny facet. Daje wiele wskazówek, które zasługują na zastosowanie w praktyce. Powinien prowadzić wszystkie szkolenia.
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta dla Handlowców, doradców Klienta i Doradców Serwisowych oraz Kierowników, o tematyce m.in.: prospectingu i aktywnej sprzedaży, budowania pozytywnej relacji z Klientem, badania potrzeb i tworzenia oferty, prowadzenia rozmów handlowych czy technik finalizowania sprzedaży. Równolegle prowadzi szkolenia rozwijające kompetencje menedżerskie, w tym: budowanie i zarządzanie zespołem, motywowanie pracowników, coaching, wyznaczanie celów, zarządzanie czasem i organizację pracy, a także rekrutację, selekcję i wprowadzanie nowego pracownika do zespołu.
Magister Psychologii ze specjalizacją Psychologia Zarządzania i Pracy. Ukończył roczny cykl szkoleń z Analizy Transakcyjnej w praktyce zarządzania oraz kursy branżowe. Umiejętności z zakresu budowania i zarządzania zespołem doskonalił w ramach szkoleń autorytetów tego obszaru, m.in. Briana Tracy’ego, Jima Heidema, Terry’ego Schustera i Jacka Santorskiego.
ŠKODA – Volkswagen Group Polska, MPWiK we Wrocławiu, Renault Polska, SEAT – Volkswagen Group Polska, Volkswagen Bank