/Efektywnosc_sprzedazy_Najpierw_mapowanie!.html Efektywność sprzedaży? Najpierw mapowanie!

Aktualności

Efektywność sprzedaży? Najpierw mapowanie!

17 stycznia 2019

W sprzedaży zawsze chodzi o to, żeby znaleźć nabywcę na to, co aktualnie mamy do sprzedania. Szukamy więc kogoś, kto oferowaną przez nas usługę lub produkt będzie cenił bardziej niż kwotę, którą będzie musiał za nie zapłacić. Sprzedający jest w nie do końca symetrycznej sytuacji. Wprawdzie chętniej widziałby w swoich rękach oczekiwaną kwotę pieniędzy zamiast towaru czy usługi, które chce sprzedać, ale musi myśleć o jeszcze jednej rzeczy, mianowicie o zysku.

Pierwsze tegoroczne wydanie magazynu "Szef Sprzedaży" poświęcono tematyce złożonych procesów sprzedażowych. Dzięki lekturze naszego artykułu "Efektywność sprzedaży? Najpierw mapowanie!" dowiedzą się Państwo:

  • dlaczego warto opisywać proces sprzedaży i jak to zrobić?
  • jakie zagrożenia czekają na menedżera sprzedaży w roli strażnika zysku?
  • jaka jest różnica pomiędzy skutecznością i efektywnością sprzedaży?

 

Serdecznie zapraszamy do lektury! Jeśli są Państwo zainteresowani działaniami wspierającymi
sprzedaż, zachęcamy do kontaktu z autorem artykułu, Krzysztofem Gwozdkiem:

"Działania szkoleniowo-doradcze PROFES przyczyniły się do wzrostu kompetencji pracowników Dr. Max i usystematyzowania procesu opieki nad Pacjentem dzięki wdrożeniu Dobrych Praktyk."

Ilona Kidawa-Wysocka
Dyrektor Personalny Dr. Max

"Projekt cechował się dobrym rozeznaniem firmy PROFES® i trenerów w specyfice pracy naszych handlowców. (...) poznane techniki są do zastosowania przez Pracowników "od razu"."

Henryk Pohl
National Sales Manager IREKS PROKOPOWICZ Sp. z o.o.

"W wyniku szkoleń wypracowaliśmy standardy, dzięki którym, po raz pierwszy, uzyskaliśmy bardzo dobre rezultaty podczas Audytu Kaizen organizowanego w naszej międzynarodowej grupie."

Adam Jankowski
Controller Prokurent Zehnder Group Bolesławiec