W sprzedaży zawsze chodzi o to, żeby znaleźć nabywcę na to, co aktualnie mamy do sprzedania. Szukamy więc kogoś, kto oferowaną przez nas usługę lub produkt będzie cenił bardziej niż kwotę, którą będzie musiał za nie zapłacić. Sprzedający jest w nie do końca symetrycznej sytuacji. Wprawdzie chętniej widziałby w swoich rękach oczekiwaną kwotę pieniędzy zamiast towaru czy usługi, które chce sprzedać, ale musi myśleć o jeszcze jednej rzeczy, mianowicie o zysku.

Pierwsze tegoroczne wydanie magazynu "Szef Sprzedaży" poświęcono tematyce złożonych procesów sprzedażowych. Dzięki lekturze naszego artykułu "Efektywność sprzedaży? Najpierw mapowanie!" dowiedzą się Państwo:

  • dlaczego warto opisywać proces sprzedaży i jak to zrobić?
  • jakie zagrożenia czekają na menedżera sprzedaży w roli strażnika zysku?
  • jaka jest różnica pomiędzy skutecznością i efektywnością sprzedaży? 

Serdecznie zapraszamy do lektury! Jeśli są Państwo zainteresowani działaniami wspierającymi sprzedaż, zachęcamy do kontaktu pod adresem biuro@profes.com.pl