"Kiedy na początku szkolenia z zakresu stosowania standardów zadaje się uczestnikom pytanie, po co organizacje wprowadzają takie standardy, najczęstsza odpowiedź brzmi: "ponieważ chcą spowodować, aby Klient w każdej placówce był tak samo obsłużony". To powszechne rozumienie roli standardów jest niestety błędne. Jak zatem powinna brzmieć odpowiedź?"  

Dzięki lekturze artykułu "Pod wspólnym szyldem - dobre praktyki w sieci franczyzowej" dowiedzą się Państwo:

  • jakie obszary w sieciach franczyzowych mogą podlegać standaryzacji,
  • dlaczego warto skoncentrować standaryzację na Doświadczeniu Klienta (Customer Experience),
  • jakie są dwa najważniejsze wymiary standaryzacji obsługi,
  • na jakim polu Dobre Praktyki mają przewagę nad standardami.

 
Zapraszamy do lektury! Jeśli są Państwo zainteresowani przeprowadzeniem projektu identyfikacji i wdrożenia Dobrych Praktyk w swojej sieci, zachęcamy do kontaktu pod adresem biuro@profes.com.pl