3 najczęstsze błędy Dealerów w pierwszym kontakcie z Klientem

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 04 listopada 2021

Zweryfikowaliśmy praktyki Sprzedawców 10 marek motoryzacyjnych z ponad 100 Punktów Dealerskich, aby sprawdzić jakie błędy popełniają Handlowcy na etapie pierwszego kontaktu z Klientem drogą zdalną.

CX Chcesz podnieść jakość CX? Zacznij od doświadczeń swoich pracowników

Chcesz podnieść jakość CX? Zacznij od doświadczeń swoich pracowników

Katarzyna Nowakowska by Katarzyna Nowakowska · 20 stycznia 2021

Nie ma w tym temacie chętniej cytowanej wypowiedzi, niż słynne już słowa Richarda Bransona: „Pracownicy są najważniejsi. Jeżeli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o Klientów”. Trudno jednak o bardziej trafne ujęcie tej zależności. O budowaniu pozytywnych doświadczeń Klientów nie można bowiem mówić w oderwaniu od doświadczeń pracowników, którzy w procesie podnoszenia jakości CX mają główną odpowiedzialność.

CX Zarządzanie doświadczeniem Klienta - czy opłaca się być organizacją customer intelligent?

Zarządzanie doświadczeniem Klienta - czy opłaca się być organizacją customer intelligent?

Katarzyna Nowakowska by Katarzyna Nowakowska · 10 sierpnia 2020

Budowanie organizacji skupionej wokół Klienta, jego potrzeb i oczekiwań, to nie kwestia jednorazowego projektu czy inwestycji. To trwała zmiana sposobu myślenia, funkcjonowania na rynku i zrozumienia nowych priorytetów przez każdego pracownika bez względu na jego obszar odpowiedzialności czy pozycję w strukturze firmy. Nic więc dziwnego, że w wielu przypadkach tego typu decyzję poprzedzi pytanie: „Czy opłaca się rozpoczynać wdrażanie kultury CX w organizacji?”. Postanowiliśmy poszukać argumentów, przeglądając analizy, wyniki badań i raporty.

CX Czy Twoi Klienci chcą

Czy Twoi Klienci chcą "efektu wow"?

Katarzyna Nowakowska by Katarzyna Nowakowska · 04 listopada 2019

Według miliardera i legendarnego przedsiębiorcy Richarda Bransona: „Kluczem jest zdefiniowanie realnych oczekiwań Klientów, a następnie nie tylko ich spełnienie, ale i przekroczenie – najlepiej w nieoczekiwany i pomocny sposób.” Tego typu działania, nazywane często tworzeniem momentów „wow”, są jednym z najczęściej wskazywanych sposobów na budowanie pozytywnego doświadczenia Klienta. Czy taka strategia, nakierowana na wzbudzanie efektu „wow” ma sens?

CX Customer-centric czy customer intelligent? Rożne wymiary orientacji na Klienta

Customer-centric czy customer intelligent? Rożne wymiary orientacji na Klienta

Katarzyna Nowakowska by Katarzyna Nowakowska · 17 maja 2019

To, że projektowanie i zarządzanie doświadczeniem Klienta zyskuje na popularności, nie powinno dziwić nikogo, kto choć w niewielkim stopniu wie, z czym wiąże się myślenie tą kategorią. Proces wdrażania kultury CX w organizację może jednak opierać się na różnych koncepcjach. Jak wygląda firma zorientowana na Klienta?

CX CSAT, NPS czy CES - jak badać doświadczenie Klienta?

CSAT, NPS czy CES - jak badać doświadczenie Klienta?

Artur Olszewski by Artur Olszewski · 10 maja 2018

Nie sposób znaleźć drugiego, tak istotnego zarówno dla wyników sprzedażowych, jak i wizerunku firmy, elementu jakim jest doświadczenie Klienta. Jego złożoność i możliwość mierzenia jakości jedynie przy pomocy subiektywnych ocen, sprawiają że identyfikacja najefektywniejszego badania wydaje się być niemożliwa. Sprawdzamy, jakie korzyści niosą ze sobą CSAT, NPS i CES.

CX Online CX - wirtualny kontakt, realne doświadczenia

Online CX - wirtualny kontakt, realne doświadczenia

Katarzyna Nowakowska by Katarzyna Nowakowska · 16 lutego 2018

Stosowanie online’owych form kontaktu z Klientami to standard, który dotyczy większości firm. Czy wysiłek jaki wkładamy, by zwiększyć szanse na pomyślną realizację potrzeb naszych Klientów poprzez kanały internetowe jest równie duży jak w przypadku kanałów offline? Jak umiejętnie zarządzać ich doświadczeniem?