W okresie „zawieszenia”, w którym obecnie funkcjonujemy – kiedy znaczna część obostrzeń została zniesiona, ale przyrost zachorowań wciąż sygnalizuje, że końca pandemii jeszcze daleko, przedsiębiorcy wykazują dwie główne postawy. Jedni wypatrują powrotu do „normalności”, a drudzy tę normalność próbują sami na nowo projektować. Kto ma rację?

Choć dotychczas sprzedaż samochodów drogą online nie przynosiła zadowalających rezultatów, eksperci Samar przewidują przyspieszenie tego procesu. Kluczowym elementem będzie zarówno zmiana modelu funkcjonowania firmy, jak i odpowiednie przeszkolenie pracowników „umiejących w pełni wykorzystać możliwości handlu w sieci” (moto.rp.pl, 2020).

My - w możliwościach, jakie oferuje kanał online, dopatrujemy się szansy na uzupełnienie lejka sprzedażowego. Emocje i osobiste doświadczenie związane z wizytą w salonie niezwykle trudno przenieść w wirtualną przestrzeń – nie oznacza to jednak, że nie warto poszukać alternatywy i poszerzyć wachlarz możliwości dostępnych dla Klientów.

Zapraszamy Państwa lektury artykułu "Branża automotive w nowych realiach - jak sprzedawać samochody?" oraz do rozmowy na temat możliwości zastosowania narzędzi online w budowaniu i utrzymywaniu relacji z Klientami, jak również wdrożenia innych rozwiązań, które w obecnej sytuacji wesprą maksymalne wykorzystanie potencjału sprzedażowego. Mowa tu m.in. o:

  • rozwinięciu kompetencji Handlowców o umiejętności zdalnej obsługi Klienta (w tym np. telefonicznego badania potrzeb czy prezentacji samochodu online),
  • intensywnej pracy z CRM jako narzędziem do planowania aktywności Handlowców w zakresie lead nurturingu,
  • zmniejszeniu wysiłku Klienta związanego z jazdą próbną poprzez poszerzenie możliwości jej realizacji (wirtualna jazda próbna 360°, usługa door to door, mobilne punkty z jazdą testową).

 
Zachęcamy do kontaktu:

  • olszewski@profes.com.pl
  • +48 601 721 051