Trwa walka o zaangażowanie pracowników – jak jej nie przegrać?

Prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karnetów sportowych, pakiety badań, dodatkowe dni wolne, nauka języków obcych, eventy integracyjne… Pracodawcy prześcigają się w tworzeniu atrakcyjnej oferty benefitów, które mają zwiększać motywację pracowników. Pora jednak powiedzieć głośno, że takie działania nie wystarczą do tego, by zbudować ich zaangażowanie.

Rozwój outside the box: Video-podsumowania

W szóstej części cyklu "Rozwój outside the box" przedstawiamy video-podsumowania - doskonałą formę utrwalającą wiedzę uczestników szkolenia i przekazującą najważniejsze informacje ich przełożonym.

Czy każdy może być menedżerem?

Mamy tendencję do tego, by kojarzyć różne zawody ze specyficznymi umiejętnościami i predyspozycjami. Jaki musi być menedżer? I czy zgodnie z powszechną opinią, każdy może nim być?

Rozwój outside the box: Zadania prework

W piątym odcinku cyklu "Rozwój outside the box" przyglądamy się zadaniom prework, wspierającym maksymalnie praktyczne wykorzystanie czasu na sali szkoleniowej.

Młode zespoły w sieci sprzedaży – przed jakimi wyzwaniami stają Menedżerowie?

Sklepy odzieżowe, sklepy kosmetyczne, salony oferujące elektronikę, kawiarnie, restauracje to tylko przykłady miejsc, w których zatrudnienie znajdują młode (zarówno w kwestii doświadczenia, jak i wieku) zespoły. Jakie wyzwania menedżerskie rodzi taka sytuacja?

Jak zgotować sukces swojej marki? - recenzja „Strategii Umami”

89% firm deklaruje, że chce przekraczać oczekiwania swoich Klientów. Tymczasem, aż 84% Klientów twierdzi, że ich oczekiwania nie zostały przekroczone. „Strategia Umami” pozwala zrozumieć, skąd bierze się ta niespójność, a co równie ważne – podpowiada, jak zaprojektować działania, by dostarczyć Klientom unikatową wartość.

Co nas zatrzymuje w rozwoju? Krótka refleksja na temat konsumowania doświadczeń

Kilka lat temu usłyszałam w radiu dyskusję, która zapadła mi w pamięć. I choć minęło już sporo czasu od tamtej rozmowy, wnioski jej Uczestników nie straciły wcale na aktualności. Wręcz przeciwnie – dziś wydają mi się trafniejsze niż kiedykolwiek.