Blog PROFES

Szkolenia online kontra webinary - czy warto rozwijać zdalnie i jak to robić efektywnie?

Redakcja bloga
Brak pewności ile jeszcze przyjdzie nam się mierzyć ze skutkami pandemii, przyczynia się do stawiania ważnych pytań: czy warto czekać na powrót do „poCOVIDowej” rzeczywistości? A może słuszniej jest działać już teraz i dostosować się do nowych warunków – wiedząc, że rzeczywistość jaką pamiętamy, nie będzie już taka sama? Ubierając je w kontekst HR, pytamy: wstrzymywać budżet rozwojowy, czekając na możliwość bezpiecznego powrotu na salę szkoleniową? Czy identyfikować nowe wyzwania i przygotować pracowników na ich nadejście już dziś?

Wsparcie pracy zdalnej zespołów rozproszonych

Redakcja bloga
Konieczność przejścia w tryb pracy zdalnej i przystosowania zarówno Menedżerów oraz osób zarządzających, jak i rozproszonych zespołów do nowego modelu pracy wymaga szybkich i sprawdzonych rozwiązań, łączących praktyczną wiedzę z obszaru zarządzania z intuicyjnymi narzędziami online. Aby wesprzeć organizacje w zachowaniu efektywności i ciągłości biznesu pomimo rozproszenia zespołu i pracy w trybie zdalnym, zidentyfikowaliśmy trzy strategiczne obszary, a dla każdego z nich zaprojektowaliśmy działania wspierające.

Stawianie celów dla nowej generacji liderów - recenzja "Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR"

Katarzyna Nowakowska
Co „przymusza liderów do dokonywania trudnych wyborów”, sprawia, że „ludzie mają poczucie odpowiedzialności za swoje działania, co przekłada się na ich większe zaangażowanie i innowacyjność”, „motywuje nas do podejmowania starań i osiągania rzeczy, które wcześniej uznalibyśmy za niemożliwe” i wreszcie „za jego sprawą wszystko staje się jasne, co w praktyce umożliwia koncentrację na tym, co istotne”? Szanowni Państwo, mowa o modelu OKR (Objectives & Key Results).

Jak zapracować na uwagę Klienta? - recenzja "To jest marketing"

Katarzyna Nowakowska
Marketing – jedno z najważniejszych słów XX i XXI wieku, odmieniane przez przypadki, analizowane pod różnymi kątami. Philip Kotler w swoim legendarnym dziele „Marketing Management” opisał go jako: „proces społeczny, dzięki któremu jednostki lub grupy otrzymują to, czego potrzebują i chcą, poprzez kreowanie, oferowanie i swobodną wymianę produktów i usług.” Co wydarzyło się po drodze, że dziś wielu mówi o nim w kontekście „marketingowego bełkotu”, negatywnie reagując na jakiekolwiek próby firm w uzyskaniu zgody na przesyłanie marketingowych treści?

Czy Twoi Klienci chcą "efektu wow"?

Katarzyna Nowakowska
Według miliardera i legendarnego przedsiębiorcy Richarda Bransona: „Kluczem jest zdefiniowanie realnych oczekiwań Klientów, a następnie nie tylko ich spełnienie, ale i przekroczenie – najlepiej w nieoczekiwany i pomocny sposób.” Tego typu działania, nazywane często tworzeniem momentów „wow”, są jednym z najczęściej wskazywanych sposobów na budowanie pozytywnego doświadczenia Klienta. Czy taka strategia, nakierowana na wzbudzanie efektu „wow” ma sens?

Wciągająca burza mózgów - 4 techniki zespołowego szukania rozwiązań

Redakcja bloga
Gdy pojawia się problem, wymagający opracowanego wspólnie rozwiązania, zwykle schemat jest podobny: umawiamy się, spotykamy, siadamy, generujemy pomysły, wybieramy najlepszy i planujemy jego wdrożenie. Co może pójść nie tak? I jak zagwarantować, że czas poświęcony na zespołową burzę mózgów nie będzie czasem straconym?

Biurko w biurko ze stresem

Redakcja bloga
Według badań „Polacy a stres w pracy i w życiu”, przeprowadzonych przez portal Prezentmarzen.pl, 81% z nas odczuwa stres, w tym niemal co piąty Polak boryka się z nim codziennie, a co dziesiąty – nawet kilka razy dziennie. Stresujemy się ze szkodą dla otoczenia, ale przede wszystkim ze szkodą dla nas i co najgorsze często to bagatelizujemy. Jak rozróżnić motywujące napięcie od wyniszczającego zdenerwowania?
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram