Stawianie celów dla nowej generacji liderów - recenzja "Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR"

Katarzyna Nowakowska by Katarzyna Nowakowska · 02 stycznia 2020

Co „przymusza liderów do dokonywania trudnych wyborów”, sprawia, że „ludzie mają poczucie odpowiedzialności za swoje działania, co przekłada się na ich większe zaangażowanie i innowacyjność”, „motywuje nas do podejmowania starań i osiągania rzeczy, które wcześniej uznalibyśmy za niemożliwe” i wreszcie „za jego sprawą wszystko staje się jasne, co w praktyce umożliwia koncentrację na tym, co istotne”? Szanowni Państwo, mowa o modelu OKR (Objectives & Key Results).

Biblioteka PROFES Jak zapracować na uwagę Klienta? - recenzja

Jak zapracować na uwagę Klienta? - recenzja "To jest marketing"

Katarzyna Nowakowska by Katarzyna Nowakowska · 12 listopada 2019

Marketing – jedno z najważniejszych słów XX i XXI wieku, odmieniane przez przypadki, analizowane pod różnymi kątami. Philip Kotler w swoim legendarnym dziele „Marketing Management” opisał go jako: „proces społeczny, dzięki któremu jednostki lub grupy otrzymują to, czego potrzebują i chcą, poprzez kreowanie, oferowanie i swobodną wymianę produktów i usług.” Co wydarzyło się po drodze, że dziś wielu mówi o nim w kontekście „marketingowego bełkotu”, negatywnie reagując na jakiekolwiek próby firm w uzyskaniu zgody na przesyłanie marketingowych treści?

CX Czy Twoi Klienci chcą

Czy Twoi Klienci chcą "efektu wow"?

Katarzyna Nowakowska by Katarzyna Nowakowska · 04 listopada 2019

Według miliardera i legendarnego przedsiębiorcy Richarda Bransona: „Kluczem jest zdefiniowanie realnych oczekiwań Klientów, a następnie nie tylko ich spełnienie, ale i przekroczenie – najlepiej w nieoczekiwany i pomocny sposób.” Tego typu działania, nazywane często tworzeniem momentów „wow”, są jednym z najczęściej wskazywanych sposobów na budowanie pozytywnego doświadczenia Klienta. Czy taka strategia, nakierowana na wzbudzanie efektu „wow” ma sens?

Rozwój osobisty Wciągająca burza mózgów - 4 techniki zespołowego szukania rozwiązań

Wciągająca burza mózgów - 4 techniki zespołowego szukania rozwiązań

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 04 października 2019

Gdy pojawia się problem, wymagający opracowanego wspólnie rozwiązania, zwykle schemat jest podobny: umawiamy się, spotykamy, siadamy, generujemy pomysły, wybieramy najlepszy i planujemy jego wdrożenie. Co może pójść nie tak? I jak zagwarantować, że czas poświęcony na zespołową burzę mózgów nie będzie czasem straconym?

Rozwój osobisty Biurko w biurko ze stresem

Biurko w biurko ze stresem

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 19 września 2019

Według badań „Polacy a stres w pracy i w życiu”, przeprowadzonych przez portal Prezentmarzen.pl, 81% z nas odczuwa stres, w tym niemal co piąty Polak boryka się z nim codziennie, a co dziesiąty – nawet kilka razy dziennie. Stresujemy się ze szkodą dla otoczenia, ale przede wszystkim ze szkodą dla nas i co najgorsze często to bagatelizujemy. Jak rozróżnić motywujące napięcie od wyniszczającego zdenerwowania?

Biblioteka PROFES Radykalna szczerość szefa - recenzja

Radykalna szczerość szefa - recenzja "Szefa wymagającego i wyrozumiałego"

Katarzyna Nowakowska by Katarzyna Nowakowska · 01 sierpnia 2019

Identyfikując jedne z najczęściej omawianych w mediach problemów w obszarze zatrudnienia, jak refren powtarzają się określenia: „rotacja pracowników”, „spadek efektywności”, „niski poziom zaangażowania”, „wypalenie zawodowe”. Jaki ma to związek z obszarami odpowiedzialności menedżera? Gdybyście mieli przeczytać w tym roku tylko jedną książkę dotyczącą zarządzania, by znaleźć odpowiedź na to pytanie, powinna to być lektura „Szefa wymagającego i wyrozumiałego” Kim Scott.

Sprzedaż i obsługa Klientów Klient Z - jak prowadzić rozmowy sprzedażowe z post-millenialsami?

Klient Z - jak prowadzić rozmowy sprzedażowe z post-millenialsami?

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 30 lipca 2019

Choć najstarsi przedstawiciele pokolenia Z ukończyli dopiero 24 lata, generacji tej zdążono już przypiąć łatkę buntowników, którzy wywracają ustalony na rynku pracy porządek, budząc przy tym obawy przyszłych pracodawców. Czy równie głośną rewolucję przeprowadzą, wcielając się w rolę Klientów?