Po co nam zwinność w czasach pandemii?

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 29 września 2020

Zwolennicy koncepcji, wedle której żyjemy w świecie VUCA z pewnością dodaliby do słynnej maksymy Benjamina Franklina, że pewne są nie tylko śmierć i podatki, ale też… sama niepewność. Kryzys wywołany pandemią COVID-19 niespodziewanie udowodnił, jak wielu organizacjom brakuje elastyczności niezbędnej do szybkiego reagowania na rynkowe turbulencje. Szukając rozwiązania, część z nich zwróciła swą uwagę ku zwinnym praktykom. Czy słusznie?

Rozwój menedżerów i przywództwa

"Nie ma ludzi niezastąpionych", czyli 8 najgorszych tekstów jakie może usłyszeć pracownik od szefa

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 08 września 2020

Twoi pracownicy zaczynają tydzień od westchnienia „Byle do piątku…” , a ich zapał i zaangażowanie, jakim wyróżniali się na początku pracy, zupełnie zgasł? Choć przyczyn takiej sytuacji może być oczywiście wiele, w pierwszej kolejności przyjrzyj się temu, czy to Ty nieświadomie nie działasz na nich demotywująco. Oto 8 komunikatów, których Twój podwładny z pewnością nie chce od Ciebie usłyszeć.

Biblioteka PROFES Miej wątpliwość - recenzja

Miej wątpliwość - recenzja "Dziewięciu kłamstw o pracy"

Katarzyna Nowakowska by Katarzyna Nowakowska · 03 września 2020

Nie jest tajemnicą, że w każdej sferze życia lubimy opierać się na „sprawdzonych” rozwiązaniach. Takich, o których wspominamy tak często, że utrwalają się w naszej zbiorowej świadomości jako pewnego rodzaju reguła, praktyka stosowana „od zawsze”. Dostrzegając tę prawidłowość także na rynku pracy, Marcus Buckingham i Ashley Goodall powiedzieli głośno „sprawdzam!”, a efektem ich analizy okazało się rozmontowanie 9 powszechnie powtarzanych kłamstw.

E-learning i rozwój online Jakie szanse daje wykorzystanie technologii w rozwoju?

Jakie szanse daje wykorzystanie technologii w rozwoju?

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 13 sierpnia 2020

Wydarzenia ostatnich paru miesięcy sprawiły, że dla wielu organizacji chęć kontynuowania procesów rozwojowych oznaczała konieczność przeniesienia ich w przestrzeń online. Czy jednak taką zmianę powinniśmy postrzegać wyłącznie jako przymus, wywołany specyficzną sytuacją? Niekoniecznie.

CX Zarządzanie doświadczeniem Klienta - czy opłaca się być organizacją customer intelligent?

Zarządzanie doświadczeniem Klienta - czy opłaca się być organizacją customer intelligent?

Katarzyna Nowakowska by Katarzyna Nowakowska · 10 sierpnia 2020

Budowanie organizacji skupionej wokół Klienta, jego potrzeb i oczekiwań, to nie kwestia jednorazowego projektu czy inwestycji. To trwała zmiana sposobu myślenia, funkcjonowania na rynku i zrozumienia nowych priorytetów przez każdego pracownika bez względu na jego obszar odpowiedzialności czy pozycję w strukturze firmy. Nic więc dziwnego, że w wielu przypadkach tego typu decyzję poprzedzi pytanie: „Czy opłaca się rozpoczynać wdrażanie kultury CX w organizacji?”. Postanowiliśmy poszukać argumentów, przeglądając analizy, wyniki badań i raporty.

Rekrutacja i onboarding Jak szukać pracy w dobie pandemii? 6 wskazówek dla osób szykujących się do rekrutacji

Jak szukać pracy w dobie pandemii? 6 wskazówek dla osób szykujących się do rekrutacji

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 06 sierpnia 2020

Wyzwania rekrutacji prowadzonych w czasie pandemii wiążą się nie tylko z diametralną zmianą sytuacji na rynku pracy, ale i przejściem wielu organizacji do funkcjonowania w trybie zdalnym. Jak zmieniły się realia w ciągu ostatnich miesięcy? I jak zwiększyć swoje szanse w szukaniu zatrudnienia? Z myślą o tych, którzy stoją przed koniecznością znalezienia nowej pracy, zebraliśmy 6 wskazówek jak przygotować się do tego procesu.

Sprzedaż i obsługa Klientów Branża automotive w nowych realiach - jak sprzedawać samochody?

Branża automotive w nowych realiach - jak sprzedawać samochody?

Artur Olszewski by Artur Olszewski · 29 lipca 2020

W okresie „zawieszenia”, w którym obecnie funkcjonujemy – kiedy znaczna część obostrzeń została zniesiona, ale przyrost zachorowań wciąż sygnalizuje, że końca pandemii jeszcze daleko, przedsiębiorcy wykazują dwie główne postawy. Jedni wypatrują powrotu do „normalności”, a drudzy tę normalność próbują sami na nowo projektować. Kto ma rację?