Obiekcje? Naturalnie! - czyli jak ułatwić finalizowanie sprzedaży

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 01 grudnia 2017

Jak obiekcje wpływają na podejmowanie decyzji? Z czego się biorą? Jak przejść przez nie obronną ręką i sprzedać produkt bądź usługę? Na te pytania poszukamy odpowiedzi w artykule.

Biblioteka PROFES Jesienne premiery książkowe

Jesienne premiery książkowe

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 23 listopada 2017

Choć rok biegnie ku końcowi, wydawnictwa wcale nie zwalniają tempa. Na przełomie października i listopada wzbogaciły portfolia m.in. o 5 interesujących tytułów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, rozwoju osobistego i sprzedaży. HR-owe doświadczenia międzynarodowych korporacji, nowa filozofia pracy według Google, zeszyt do ćwiczenia umiejętności zarządzania czasem czy 80-stronicowa rozprawa o sekretach domykania sprzedaży – oto premiery książkowe, których lekturze oddamy się w najbliższym czasie!

HR i kultura organizacji Kolorowe organizacje - turkus jest w modzie

Kolorowe organizacje - turkus jest w modzie

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 31 października 2017

Co jeśli odwrócimy standardową sytuację i zatrudniając pracowników postawimy na  ich indywidualny rozwój i partnerstwo w kontaktach wewnątrz organizacji. Odpowiedź być może znajdziemy w „Turkusowych organizacjach” Frederica Laloux.  

Rozwój osobisty Twoja lista lektur obowiązkowych

Twoja lista lektur obowiązkowych

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 03 października 2017

Wrzesień to miesiąc, który szczególnie kojarzy się ze szkołą, nawet jeśli dzwonek na lekcje słyszeliśmy daaawno temu. Co wspomnienia związane ze szkołą mogą mieć wspólnego z szukaniem pracy? Całkiem sporo! Przedstawiamy listę lektur obowiązkowych dla szukających pracy i tych, którzy chcą się rozwijać.

HR i kultura organizacji Zaangażowanie pracowników - jakie czynniki decydują o jego poziomie?

Zaangażowanie pracowników - jakie czynniki decydują o jego poziomie?

Artur Olszewski by Artur Olszewski · 11 września 2017

Jednym z kluczowych wymiarów, który istotnie wpływa na efektywność organizacji jest poziom zaangażowania zatrudnionych w niej pracowników. Zaangażowanie to stan stosunkowo nietrwały, który wymaga ciągłego starania i konkretnej pracy ze strony menedżerów. Jak trudne jest to zadanie niech świadczy poniższy test Q12 mierzący poziom zaangażowania pracowników.

Rozwój menedżerów i przywództwa Jak osiągnąć cele biznesowe? Rozwijając umiejętności menedżerskie

Jak osiągnąć cele biznesowe? Rozwijając umiejętności menedżerskie

Maryla Korczyńska by Maryla Korczyńska · 05 września 2017

Menedżerowie powinni rozwijać swoje umiejętności kierownicze, być odpowiedzialni, samodzielni, motywujący. Firma inwestuje w ich rozwój oferując szkolenia i inne formy wsparcia, ale efektów często nie widać. Dlaczego? Być może dlatego, że od teorii ciężko przejść do praktyki i codziennego stosowania tego, czego się nauczyliśmy. A może problemem jest kwestia motywacji i związanego z tym poczuciem odpowiedzialności za realizację celów?

HR i kultura organizacji Jak zrobić ze skoczka wieżę?

Jak zrobić ze skoczka wieżę?

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 27 sierpnia 2017

Inwestycja w rozwój kompetencji – brzmi poważnie i dojrzale, ale z praktyką często nie ma wiele wspólnego. Wielu menedżerów i kierowników nie ma wsparcia w kształtowaniu dojrzałej postawy czy rozwijaniu kompetencji – swoich lub swoich współpracowników.