Niech inni zdadzą się na szczęście - recenzja "Nie licz na szczęście"

Katarzyna Nowakowska by Katarzyna Nowakowska · 21 marca 2018

W erze big data, zaawansowanych analiz preferencji konsumenckich i pogłębionych wywiadów, takie stwierdzenie jest co najmniej niepokojące. Nigdy nie sądziłam, że sukces innowacji – co autorzy uznają za jedno z popularniejszych przekonań – zależy od szczęścia. Jednak stwierdzenie, że na podstawie wiedzy o Klientach nie można przewidzieć przyszłości innowacyjnej koncepcji wydaje się zaskakujące.

Biblioteka PROFES Korepetycje z konfliktów

Korepetycje z konfliktów

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 14 marca 2018

Mogą być destrukcyjne, ale też prowadzić do oczyszczenia atmosfery. Mogą ciągnąć się miesiącami, a czasem przybrać formę krótkiej sprzeczki. Mogą dotyczyć wyłącznie dwóch osób, ale także przełożyć się na cały zespół. Jak radzić sobie z konfliktami w środowisku zawodowym?

Rozwój osobisty

"Podsumowując", czyli jak przekuć dyskusję w działania

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 05 marca 2018

Kilka godzin rozmów, litry wypitej kawy, setki rzucanych pomysłów i inspiracji, a potem… no właśnie. Jak przerodzić owocne spotkanie biznesowe lub „burzę mózgów” w realny plan działania? Zanim zaczniemy działać, warto poświęcić trochę czasu na odpowiednie podsumowanie.

CX Online CX - wirtualny kontakt, realne doświadczenia

Online CX - wirtualny kontakt, realne doświadczenia

Katarzyna Nowakowska by Katarzyna Nowakowska · 16 lutego 2018

Stosowanie online’owych form kontaktu z Klientami to standard, który dotyczy większości firm. Czy wysiłek jaki wkładamy, by zwiększyć szanse na pomyślną realizację potrzeb naszych Klientów poprzez kanały internetowe jest równie duży jak w przypadku kanałów offline? Jak umiejętnie zarządzać ich doświadczeniem?

CX Zarządzanie doświadczeniem Klienta (Customer Experience)

Zarządzanie doświadczeniem Klienta (Customer Experience)

Magdalena Pióro by Magdalena Pióro · 15 lutego 2018

W prostych słowach Customer Experience to ogół doświadczeń Klienta, jego wrażeń i sposobu postrzegania relacji, jakie nawiązuje z Twoją firmą czy marką. W takim ujęciu zarządzanie doświadczeniem Klienta jest więc rozumiane jako dokładanie wszelkich starań, aby było ono pozytywne, a w efekcie – wpływało nie tylko na satysfakcję czy zadowolenie Klienta, ale i jego przywiązanie oraz lojalność.

Rozwój menedżerów i przywództwa

"Jednominutowy mentor" - recenzja książki

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 13 lutego 2018

Ken Blanchard i Claire Diaz-Ortiz udostępnili czytelnikom przewodnik, który wskazuje narzędzia do budowania silnych relacji mentorskich. „Jednominutowy Mentor” zaskakuje świeżością spojrzenia na mentoring i relacje mentor- uczeń.

Biblioteka PROFES Biznes na fali - recenzja

Biznes na fali - recenzja "Strategii błękitnego oceanu. Początek"

Katarzyna Nowakowska by Katarzyna Nowakowska · 07 lutego 2018

„Śledź konkurencję”, „patrz co robią inni”, „bądź na bieżąco z tym, co dzieje się na rynku” – takie porady to ABC osoby odpowiedzialnej za rozwój firmy. Nic więc dziwnego, że propagowanie zgoła innej koncepcji oceniono jako przełomowe podejście. O tym jak zrodziła się idea porzucenia rozważań na temat rywali i odnalezienia swojej własnej rynkowej przestrzeni, przeczytać można w „Strategii błękitnego oceanu. Początek” – zbiorze artykułów wydanych przez MT Biznes.