CSAT, NPS czy CES - jak badać doświadczenie Klienta?

Artur Olszewski by Artur Olszewski · 10 maja 2018

Nie sposób znaleźć drugiego, tak istotnego zarówno dla wyników sprzedażowych, jak i wizerunku firmy, elementu jakim jest doświadczenie Klienta. Jego złożoność i możliwość mierzenia jakości jedynie przy pomocy subiektywnych ocen, sprawiają że identyfikacja najefektywniejszego badania wydaje się być niemożliwa. Sprawdzamy, jakie korzyści niosą ze sobą CSAT, NPS i CES.

Biblioteka PROFES Myśl jak strateg

Myśl jak strateg

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 09 maja 2018

Jack Trout, amerykański praktyk marketingu i zarządzania, stwierdził, że „strategia powinna wyrastać na błocie rynku, a nie w antyseptycznym środowisku wieży z kości słoniowej”. Jak określić długotrwałe cele przedsiębiorstwa i zweryfikować, które narzędzia pozwolą na ich realizację? Odpowiedzi szukamy w 5 lekturach branżowych.

Biblioteka PROFES Jak nie pozwolić przypływowi odpłynąć - recenzja

Jak nie pozwolić przypływowi odpłynąć - recenzja "Od celu do wyniku"

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 27 kwietnia 2018

Jeśli jak Krzysztof Kolumb, masz świadomość, że wyruszając w rejs, wypływasz na nieznane wody tak daleko, iż bez zarzucenia kotwicy na wymarzonym i niepewnym drugim brzegu oceanu, najprawdopodobniej nie dasz rady przeżyć, osiągniesz taki stan determinacji, że w końcu zdołasz swoją Amerykę odkryć. Wprowadzenie siebie i swojej firmy w takie właśnie realia wymuszające dążenie do celu, Jim Collins w książce "Od celu do wysiłku", nazywa mechanizmem katalitycznym.

Rozwój menedżerów i przywództwa 4 błędy w delegowaniu zadań

4 błędy w delegowaniu zadań

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 11 kwietnia 2018

Choć czasami jest traktowane jako „pozbywanie się obowiązku”, w rzeczywistości może stanowić istotne narzędzie służące motywowaniu i zwiększaniu poziomu zaangażowania pracowników. Wciąż jednak menedżerom zdarza się popełniać krytyczne błędy podczas delegowania zadań, co niesie ze sobą odwrotne skutki.

Sprzedaż i obsługa Klientów Sprzedaż na finiszu, czyli jak sfinalizować transakcję?

Sprzedaż na finiszu, czyli jak sfinalizować transakcję?

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 05 kwietnia 2018

Finalizacja sprzedaży to etap w procesie obsługi Klienta, którego efektem jest transakcja (zakup, złożone zamówienie) lub dalsze, często słowne ustalenia, które w krótkiej przyszłości doprowadzą do transakcji.

HR i kultura organizacji Największy problem HR w 2018 roku

Największy problem HR w 2018 roku

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 29 marca 2018

Brytyjski „HR Magazine” opublikował artykuł, w którym ogłasza, że brak zaangażowania pracowników będzie największym problemem w zakresie HR w 2018 roku. Powołując się na wyniki badań firmy Cascade, wśród innych poważnych przeszkód, zidentyfikowanych przez dyrektorów HR, wyróżnia utrzymanie personelu (36%), zarządzanie nieobecnościami i rekrutację (33%) oraz sukcesję i jej planowanie (26%).

HR i kultura organizacji Learning cycle - przyszłość kształcenia?

Learning cycle - przyszłość kształcenia?

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 27 marca 2018

Zalety rozwoju technologicznego są niepodważalne. Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) przewiduje, że już samo wykorzystanie sztucznej inteligencji mogłoby do 2035 roku podwoić roczne stopy wzrostu gospodarczego i zwiększyć wydajność pracy o 40%. Czy organizacje i ich pracownicy są jednak gotowi na takie zmiany?