Blog PROFES

Odwaga menedżerska - czym jest i dlaczego warto ją rozwijać?

Maryla Korczyńska
W jakim stopniu sukces organizacji zależy od kadry zarządzającej? Czym jest odwaga w kontekście roli przywódczej i dlaczego warto, aby menedżerowie pracowali nad jej rozwojem? Przyglądamy się pięciu sytuacjom, w których odwaga staje się niezbędną kompetencją lidera - zarówno w relacji z podwładnymi, jak i współpracownikami i przełożonymi.

Test Extended Disc czyli dla kogo jest?

Redakcja bloga
Analiza behawioralna Extended DISC jest z powodzeniem stosowana w wielu krajach świata do diagnozy naturalnych stylów zachowań pracowników i zespołów. Kto może wziąć udział w badaniach i w jaki sposób wykorzystać ich wyniki w planowaniu rozwoju?

Co to jest badanie Extended Disc?

Redakcja bloga
Analiza behawioralna w formie testu Extended DISC pozwala zidentyfikować naturalne predyspozycje i talenty menedżera. Bazując na tej wiedzy, może on świadomie rozwijać swój potencjał, korygować zachowania, a w efekcie - podnosić poziom kompetencji.

Empatia w pracy menedżera – jak robić to dobrze?

Redakcja bloga
Choć empatia coraz częściej pojawia się w kanonie wymaganych umiejętności przywódczych, wielu menedżerów wciąż podchodzi do niej z pewną rezerwą. Obawa przed byciem postrzeganym jako słaby szef o zbyt „miękkim sercu”, któremu pracownicy mogą wejść na głowę, skutecznie odciąga ich od pochylenia się nad emocjami pracowników. Ile prawdy jest w tym, że empatia może zaszkodzić?

Jakich efektów należy spodziewać się po badaniu Leadership Effectiveness Analysis?

Redakcja bloga
Zestawienie wyników z rezultatami grupy normatywnej 200 tys. menedżerów z całego świata sprawia, że badanie LEA 360 to jeden z ciekawszych sposobów diagnozowania kompetencji kierowniczych. W jaki sposób przyczynia się ono do rozwoju kadry zarządzającej?

Rozwój w branży logistycznej

Redakcja bloga
Popularność e-commerce i zwiększenie zapotrzebowania na usługi transportowe przyczyniły się do szybkiego wzrostu firm logistycznych, z których wiele nie było na to gotowych. W efekcie duże organizacje, które skorzystały z sytuacji rynkowej, dziś niczym kolos na glinianych nogach. Jak zmierzyć się z taką sytuacją?

Niechęć menedżera do pracownika - co może zrobić pracownik?

Maryla Korczyńska
W poprzednich dwóch artykułach omówiliśmy możliwe przyczyny niechęci menedżera wobec podwładnego i sposoby, jak sobie z nią poradzić. W trzeciej odsłonie przyjrzymy się perspektywie pracownika i temu, jak może zadbać o własne poczucie bezpieczeństwa i godność w tej trudnej dla niego sytuacji.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram