Blog PROFES

Jak badać kompetencje Top Managementu?

Maryla Korczyńska
Z doświadczenia wiemy, że badania kompetencji wysokiej kadry menedżerskiej to jedne z najciekawszych, a jednocześnie najtrudniejszych do przeprowadzenia projektów rozwojowych. Jak zadbać nie tylko o efektywność projektu, ale i poczucie bezpieczeństwa Uczestników?

Rozwój outside the box: Warsztat "Przygotuj, pokaż"

Maryla Korczyńska
W drugiej części cyklu "Rozwój outside the box" przyglądamy się warsztatowi "Przygotuj, pokaż", dzięki któremu Menedżerowie mogą zmierzyć się z problematycznymi, złożonymi sytuacjami.

Rozwój outside the box: Trening sytuacyjny dla Menedżerów

Maryla Korczyńska
Pierwszym artykułem, poświęconym treningom sytuacyjnym, otwieramy cykl „Rozwój outside the box”. Jeśli Menedżerowie w Twojej organizacji czują się przepracowani i przytłoczeni obowiązkami, a 2-dniowe szkolenie zamiast być dla nich wartością, staje się kolejnym obciążeniem, sprawdź alternatywę, jaką proponujemy.

Rozwój Menedżerów outside the box

Maryla Korczyńska
Według badań firmy HAYS (2018), 67% Menedżerów i Kierowników, 65% Dyrektorów i aż 98% Dyrektorów Zarządzający i Prezesów pracuje w nadgodzinach. Szybkie tempo pracy i nadmiar obowiązków powodują, że klasyczne dwudniowe szkolenia na sali stają się coraz trudniejsze do realizacji. Gdzie szukać alternatywy?

Kto jest odpowiedzialny za efekt działań rozwojowych?

Maryla Korczyńska
Trener? Nie. Firma szkoleniowa? Nie. HR? Nie. Uczestnik? Nie. Choć może słuszniej byłoby potrzymać Cię w niepewności i odpowiedzieć na tytułowe pytanie dopiero w połowie artykułu, to jednak dużo ciekawsze niż „kto?” wydaje się być „dlaczego?”. To Menedżer (bezpośredni przełożony) jest odpowiedzialny za efekt działań rozwojowych, w których biorą udział jego podwładni. Z jakich powodów?

Czego nam potrzeba, by przetrwać? - recenzja "Myślenia kontekstowego"

Redakcja bloga
Czy można nauczyć się otwartości na odmienne perspektywy? I czy jesteśmy w stanie przygotować się na coraz trudniejsze problemy i wyzwania, jakie stawia przed nami rzeczywistość? Cukier, Mayer-Schönberger i de Véricourt postanowili odpowiedzieć na te pytania, wchodząc w rolę ambasadorów teorii ramowania.

Z kim rozmawiać na temat potrzeb rozwojowych pracowników?

Maryla Korczyńska
Jeśli planujesz realizację projektu rozwojowego i zdecydujesz się na zaangażowanie w to firmy doradczo-szkoleniowej, musisz wiedzieć, że jednym z pierwszych pytań, jakie usłyszysz będzie pytanie o potrzeby Uczestników projektu. Aby uzyskać odpowiedź, konieczna będzie rozmowa z kilkoma wiarygodnymi źródłami informacji wewnątrz Twojej organizacji. O kim mowa?
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram