Blog PROFES

Customer-centric czy customer intelligent? Rożne wymiary orientacji na Klienta

Katarzyna Nowakowska
To, że projektowanie i zarządzanie doświadczeniem Klienta zyskuje na popularności, nie powinno dziwić nikogo, kto choć w niewielkim stopniu wie, z czym wiąże się myślenie tą kategorią. Proces wdrażania kultury CX w organizację może jednak opierać się na różnych koncepcjach. Jak wygląda firma zorientowana na Klienta?

Co zyskujesz dzięki szkoleniom?

Redakcja bloga
Choć szkolenia biznesowe cieszą się coraz większą popularnością, wciąż jest to temat, o którym można wiele powiedzieć. Jeszcze nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, ile można zyskać inwestując w szkolenia zarówno dla swoich podwładnych, jak i dla samego siebie. Z jakimi korzyściami wiąże się uczestnictwo w szkoleniach? Na to pytanie odpowiemy w poniższym artykule.

Jak mówić, by nas słuchano?

Redakcja bloga
Julian Treasure, ekspert z zakresu komunikacji i dźwięku, swoje wystąpienie TED Talks zaczął słowami: „Ludzki głos: instrument, którego używa każdy. Jest to najpotężniejszy dźwięk na świecie, jedyny, który może rozpocząć wojnę, lub powiedzieć „Kocham cię”. Jednak wiele osób ma poczucie, że gdy mówią, nikt ich nie słucha. Dlaczego tak jest? Jak możemy mówić z mocą zdolną do zmieniania świata?”[1] Odpowiedzi na zadane przez niego pytania szukamy w 4 inspirujących książkach.

OKR - idea, sposób pracy i komunikacji dotyczącej celów w organizacji

Artur Olszewski
OKR to akronim pochodzący od Objectives and Key Results. To stosunkowo prosty (w założeniu) proces, porządkujący sferę określania celów i związanej z nimi komunikacji w organizacji. Zanim przyjrzymy się procesowi, zdefiniujmy kluczowe pojęcia.

Różne podejścia do kwestii rozwoju

Redakcja bloga
Nie ma jednej odpowiedzi na pytanie, jakie jest typowe podejście do rozwoju. Różni ludzie w różnych firmach podchodzą bardzo różnie. Spotykam w swojej pracy tych, dla których rozwój jest absolutnym priorytetem i pracodawca jest tym lepszy, im bardziej ten rozwój wspiera. Znam też takich, którzy przez wiele lat nie uczynili żadnego postępu. O czym więc piszę? O dostrzeganych trendach.

Myśl, projektuj, przedstawiaj

Redakcja bloga
Stworzenie merytorycznej i wartościowej koncepcji to jedno, ale do przykucia uwagi odbiorców, by w ogóle zechcieli się z nią zapoznać, potrzebny jest wizualny „efekt wow”. Opracowanie estetycznej prezentacji, zgodnej z CI firmy, w wielu przypadkach okazuje się niewystarczające. Jak zachwycić oko, by dać sobie szansę na zachwycenie głowy?

Wejście w trzeci wymiar przywództwa - refleksje po pierwszej polskiej edycji Synercube

Redakcja bloga
Właśnie zakończyliśmy sesję follow-up pierwszego w Polsce LEADERSHIPLAB w oparciu o koncepcję Synercube. Edycja ta miała charakter pilotażowy. Uczestnikami byli menedżerowie wyższego szczebla wybrani z firm współpracujących z PROFES. Było to bardzo ciekawe doświadczenie, wynikające z implementacji na polski rynek szkoleniowy produktu radykalnie odmiennego od tego, do czego przywykł polski menedżer. Ciekawe zarówno dla uczestników, jak i PROFES.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram