Jak zgotować sukces swojej marki? - recenzja „Strategii Umami”

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 22 czerwca 2022

89% firm deklaruje, że chce przekraczać oczekiwania swoich Klientów. Tymczasem, aż 84% Klientów twierdzi, że ich oczekiwania nie zostały przekroczone. „Strategia Umami” pozwala zrozumieć, skąd bierze się ta niespójność, a co równie ważne – podpowiada, jak zaprojektować działania, by dostarczyć Klientom unikatową wartość.

Biblioteka PROFES Czego nam potrzeba, by przetrwać? - recenzja

Czego nam potrzeba, by przetrwać? - recenzja "Myślenia kontekstowego"

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 31 marca 2022

Czy można nauczyć się otwartości na odmienne perspektywy? I czy jesteśmy w stanie przygotować się na coraz trudniejsze problemy i wyzwania, jakie stawia przed nami rzeczywistość? Cukier, Mayer-Schönberger i de Véricourt postanowili odpowiedzieć na te pytania, wchodząc w rolę ambasadorów teorii ramowania.

Biblioteka PROFES Wypalenie nie jest miarą sukcesu – recenzja „To proste”

Wypalenie nie jest miarą sukcesu – recenzja „To proste”

Katarzyna Nowakowska by Katarzyna Nowakowska · 16 grudnia 2021

Nasze podejście do pracy na przestrzeni ostatnich lat uległo zauważalnej zmianie i jak dowodzą wyniki badań, wcale nie jest to zmiana na lepsze. O tym, jak wyrwać się z błędnego koła przepracowania, pisze Greg McKeown w książce „To proste. Bez wysiłku rób to, co ważne”. 

Biblioteka PROFES Mądry uczy się na cudzych błędach – recenzja „Złych decyzji zakupowych”

Mądry uczy się na cudzych błędach – recenzja „Złych decyzji zakupowych”

Katarzyna Nowakowska by Katarzyna Nowakowska · 26 listopada 2021

Od zwykłej niekompetencji, lenistwa, niewiedzy i nieświadomości, przez brak informacji czy błąd systemu, po celowe działania, jak oszustwa i korupcje – przyczyn błędów nabywczych jest wiele, ale efekt zawsze ten sam. To strata. Strata pieniędzy, zasobów, potencjału, zaufania czy motywacji. Jak tego uniknąć?

Biblioteka PROFES Sprint i maraton, czyli bieg na dwa tempa – recenzja „Wygrać dziś, wygrać jutro”

Sprint i maraton, czyli bieg na dwa tempa – recenzja „Wygrać dziś, wygrać jutro”

Redakcja bloga by Redakcja bloga · 17 listopada 2021

Czy dobre wyniki krótko- i długoterminowe muszą się wzajemnie wykluczać? David Cote przekonuje, że nie i w oparciu o trzy zasady sukcesu, pokazuje jak wykorzystać w pełni potencjał organizacji. Swoje tezy opiera na własnych doświadczeniach zdobytych w ramach stanowiska dyrektora generalnego firmy Honeywell.

Biblioteka PROFES Pokonać

Pokonać "epidemię ciszy" - recenzja "Firmy bez strachu"

Katarzyna Nowakowska by Katarzyna Nowakowska · 10 września 2021

Jak podaje Instytut Gallupa, tylko trzech na dziesięciu pracowników zdecydowanie zgadza się ze stwierdzeniem, że ich zdanie liczy się w pracy. Bardziej obrazowo – podczas spotkania dziesięcioosobowego zespołu, aż siedem osób zamiast wziąć udział w dyskusji i podzielić się swoimi pomysłami, może mieć wątpliwości czy zabranie głosu ma w ogóle sens. O tym, dlaczego tak się dzieje i jak zbudować bezpieczniejsze środowisko pracy, opowiada Amy C. Edmondson w książce „Firma bez strachu”. 

Biblioteka PROFES Posłuchaj, co ma do powiedzenia Twój Klient - recenzja

Posłuchaj, co ma do powiedzenia Twój Klient - recenzja "Buyer persony"

Katarzyna Nowakowska by Katarzyna Nowakowska · 18 sierpnia 2021

Planowanie działań marketingowych i sprzedażowych w oparciu o realne, wiarygodne dane na temat oczekiwań Klientów jest jednym z najważniejszych, a jednocześnie często jednym z najbardziej zaniedbanych obszarów w wielu organizacjach. Adele Revella, promotorka tworzenia buyer person, przekonuje, że po takie informacje należy sięgać do źródła, zadając właściwe pytania i wyciągając właściwe wnioski.