/Bestseller_New_York_Timesa_i_powracajacy_hit_Maxwella_pod_patronatem_PROFES.html Bestseller New York Timesa i powracający hit Maxwella pod patronatem PROFES

Aktualności

Bestseller New York Timesa i powracający hit Maxwella pod patronatem PROFES

24 maja 2019

Współpraca z Wydawnictwem MT Biznes zaowocowała kolejnymi dwoma premierami, objętymi naszym patronatem, które gorąco polecamy Państwa uwadze.

Pierwsze wydanie poświęconego budowaniu przywództwa tytułu „Bądź liderem! 2.0.” stało się rynkowym hitem i sprzedało się w ponad 2 milionach egzemplarzy. Dwadzieścia pięć lat później John C. Maxwell – już z pozycji światowego eksperta i guru przywództwa – zdecydował się zaktualizować swój bestseller o wiedzę i doświadczenie zdobyte w ostatnim ćwierćwieczu swojej aktywności zawodowej. Każdy z 10 rozdziałów poświęcony jest najistotniejszym elementom składowym, budującym wartość lidera, którym Maxwell dopisuje specyficzne funkcje. I tak „wywieranie wpływu” jest według niego definicją przywództwa, „charakter” stanowi jego fundament, w „rozwiązywaniu problemów” upatruje najszybszego sposobu na zdobycie przywództwa, zaś jego istotę - w „służbie ludziom”. W „Bądź liderem! 2.0.” Maxwell umiejętnie buduje świadomość menedżera, który wraz z kolejnymi rozdziałami aspiruje do wejścia na wyższe poziomy przywództwa.

Książka „Szef wymagający i wyrozumiały” Kim Scott poświęcona jest natomiast koncepcji radykalnej szczerości. Autorka opisała swoje doświadczenia z kierowania zespołami w firmach Apple oraz Google, przekazując czytelnikom receptę na umiejętne łączenie krytyki i pochwały tak, aby uniknąć powszechnych pułapek: rujnującej empatii, manipulującej nieszczerości lub raniącej pracowników agresji. Koncepcja Kim Scott zachwyciła wielu liderów na świecie, a dyrektor operacyjna Facebooka – Sheryl Sandberg poleca ją tymi słowami: „Ta książka pomoże Ci zbudować, prowadzić i inspirować zespoły w taki sposób, aby ich praca była najlepszą pracą ich życia.”

Obydwa tytuły dostępne są w promocyjnych cenach na stronie Wydawnictwa MT Biznes:

"W wyniku szkoleń wypracowaliśmy standardy, dzięki którym, po raz pierwszy, uzyskaliśmy bardzo dobre rezultaty podczas Audytu Kaizen organizowanego w naszej międzynarodowej grupie."

Adam Jankowski
Controller Prokurent Zehnder Group Bolesławiec

"Działania szkoleniowo-doradcze PROFES przyczyniły się do wzrostu kompetencji pracowników Dr. Max i usystematyzowania procesu opieki nad Pacjentem dzięki wdrożeniu Dobrych Praktyk."

Ilona Kidawa-Wysocka
Dyrektor Personalny Dr. Max

"Projekt cechował się dobrym rozeznaniem firmy PROFES® i trenerów w specyfice pracy naszych handlowców. (...) poznane techniki są do zastosowania przez Pracowników "od razu"."

Henryk Pohl
National Sales Manager IREKS PROKOPOWICZ Sp. z o.o.