Aktualności

Kaizen Institute Poland

Zespół PROFES by Zespół PROFES ˙ 22 marca 2017

Miło jest nam Państwa poinformować, że w dniu 1 marca 2017 ze struktur PROFES sp. z o.o. sp. k. została wydzielona spółka Kaizen Institute Poland sp. z o.o. sp. k.

News Dwudniowe szkolenie na aukcji WOŚP

Dwudniowe szkolenie na aukcji WOŚP

Zespół PROFES by Zespół PROFES ˙ 13 stycznia 2017

Zasil konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i podnieś kompetencje swoich pracowników!

News Ciekawa praktyka czeka

Ciekawa praktyka czeka

Zespół PROFES by Zespół PROFES ˙ 15 listopada 2016

Obecnie, w związku z realizowanym przez nas dużym projektem w ramach programu Erasmus+, chętnie nawiążemy współpracę ze Studentem Psychologii/ Socjologii lub innego kierunku.

News Certyfikat SUS 2.0 jest już nasz!

Certyfikat SUS 2.0 jest już nasz!

Zespół PROFES by Zespół PROFES ˙ 23 września 2016

PROFES jako trzeci w Polsce otrzymał certyfikat wdrożenia i stosowania wymagań Standardu Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

News Pigułki wiedzy w newsletterze!

Pigułki wiedzy w newsletterze!

Zespół PROFES by Zespół PROFES ˙ 13 kwietnia 2016

Zapraszamy wszystkich żądnych wiedzy do zapisów na nasz newsletter. W każdym newsletterze znajduje się jedna pigułka wiedzy z zakresu umiejętności własnych.

News Maryla Korczyńska Efektywnym Trenerem Biznesu

Maryla Korczyńska Efektywnym Trenerem Biznesu

Zespół PROFES by Zespół PROFES ˙ 18 marca 2016

Maryla Korczyńska, Konsultant Zarządzający w firmie PROFES® zajęła wysokie, III miejsce w konkursie „Efektywny Trener Biznesu” organizowanym przez PSTD (Polish Society for Training & Development). Konkurs ma na celu wypromowanie najlepszych praktyk w środowisku trenerskim, oraz wyłonienie najbardziej efektywnych trenerów biznesu.

News Spotkajmy się na targach FRANCZYZA 2015

Spotkajmy się na targach FRANCZYZA 2015

Zespół PROFES by Zespół PROFES ˙ 14 listopada 2015

Od ponad 20-tu lat pracujemy na zlecenie sieci handlowych. Zajmujemy się opracowywaniem i doskonaleniem standardów sprzedaży i obsługi Klienta.Wiemy, że nieustannie staracie się Państwo podnosić jakość obsługi i skuteczność sprzedawców, wiemy, że napotykacie na trudności. Porozmawiajmy o tym, jak sobie radzić wykorzystując najnowsze rozwiązania. Spotkajmy się na targach Franczyza 2015 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.