Customer effort score

Czy wiesz, że… co piąty Klient, który jest usatysfakcjonowany jakością obsługi Klienta i tak dokona zakupu gdzie indziej?

Badania CEB dowodzą, że lojalność Klienta jest dwa razy silniej uzależniona od poziomu wysiłku, jaki musi podjąć, by spełnić swą potrzebę, niż od ceny produktu czy zadowolenia z obsługi. Co kryje się pod pojęciem wysiłku?

Sprawdź, jakie elementy mogą wpływać na subiektywną interpretację pojęcia „wysiłek” dokonywaną przez Twoich Klientów, zapoznając się z naszą lekcją e-learningową na temat Zarządzania Doświadczeniem Klienta i Customer Effort Score.

Zarejestruj się przy pomocy poniższego formularza, by otrzymać bezpłatną lekcję e-learningową na temat wskaźnika Customer Effort Score (CES). Dodatkowo, przedstawimy Ci wszelkie przydatne informacje na temat Zarządzania Doświadczeniem Klienta.

Proszę wypełnić wymagane pola
...