O nas

Zespół trenerów i konsultantów

Wdrożenia programów doradczych i szkoleniowych dla naszych Klientów realizujemy w oparciu o wewnętrzny zespół specjalistów i praktyków. Większość z nich to wieloletni współpracownicy PROFES®. Aby trafić do naszego zespołu przeszli wnikliwą, wieloetapową procedurę rekrutacyjną. Każdy z nich legitymuje się – obok doświadczenia trenerskiego – praktycznym doświadczeniem z racji realizowania wcześniej funkcji menedżerskich, handlowych, zarządczych.

Nasi trenerzy oraz konsultanci są objęci permanentnym systemem rozwoju. Wymiana doświadczeń, pomysłów, rozwiązań doradczych i szkoleniowych (z zachowaniem klauzuli poufności względem tajemnic Klientów), szkolenia wewnętrzne, konsultacje scenariuszy, ćwiczeń, case'ów, sesje Train the Trainers to działania, na które zwracamy szczególną uwagę.

W kazdym projekcie realizowanym dla Państwa jest osoba pełniąca funkcję Konsultanta Zarządzającego - gwarantuje ona doradztwo merytoryczne i wysoką jakość zarządzania projektem. Osoby te posiadają wieloletnie doświadczenie w definiowaniu i zarządzaniu projektami. Są odpowiedzialne za współpracę z Klientami w obszarze merytorycznym, organizacyjnym, jednocześnie będąc członkiem zespołu wykonawczego – pracują jako konsultanci / trenerzy w obszarach swoich specjalizacji.

W przypadku konieczności powiększenia zespołu o praktyka rzadkiej specjalności sięgamy do sprawdzonych konsultantów i trenerów zewnętrznych, z którymi przy takich okazjach od wielu lat współpracujemy.


Krzysztof Gwozdek

Krzysztof Gwozdek
Trener i konsultant PROFES®

Krzysztof Gwozdek specjalizuje się w szkoleniach związanych z wszelkimi formami kontaktu z klientami: sprzedaży, obsługi Klienta, profesjonalnej korespondencji biznesowej, windykacji, badaniami satysfakcji klienta. Równoległym obszarem specjalizacji są umiejętności menedżerskie, zwłaszcza związane z motywowaniem, wynagradzaniem i rozwojem pracowników działów handlowych.

Jako trener pracuje od 2002 roku. Swoje doświadczenie trenerskie zdobywał przygotowując programy szkoleń oraz prowadząc szkolenia w szczególności dla pracowników i menedżerów sprzedaży. Obszar zarządzania sprzedażą i obsługą Klienta poznał dogłębnie od strony praktycznej pracując przed rozpoczęciem kariery trenerskiej w drugiej co do wielkości sieci telewizji kablowej w Polsce. Był koordynatorem i osobą odpowiedzialną za projekt wdrożenia standardów obsługi Klienta w sieci biur obsługi Klienta i w serwisach.

Najwcześniejsze doświadczenia handlowe budował samodzielnie prowadząc, a potem kierując sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym. Miał okazję bezpośrednio zetknąć się ze wszystkimi aspektami obsługi Klientów w tym z praktycznym zarządzaniem marketingiem. Z doświadczenia tego korzysta w czasie swoich szkoleń, co pozwala mu na dobre zrozumienie problemów uczestników.
Zanim poświęcił się wyłącznie pracy trenerskiej był wykładowcą uniwersyteckim. Zdobył wtedy obok doświadczenia w nauczaniu, formalne uprawnienia pedagogiczne. Jako praktyk, nie chcąc ograniczać się tylko do zagadnień teoretycznych zaprzestał pracy akademickiej na rzecz szkoleń i konsultacji dla przedsiębiorstw rynkowych.

Krzysztof brał udział w kompleksowym projekcie rozwojowym PROFES® dla SUZUKI Motor Poland. Zanim zaczął współpracę z PROFES® był zaangażowany w projekty dla Stoen, Lotos, PZU, Cetelem, Eurobank, AVK Sp. z o.o., Nice Polska, Krispol.

Kieruje się mottem "Więcej widać, kiedy się patrzy". Jak sam mówi: Warto poświęcać czas na analizę różnych procesów i zdarzeń. Posługiwanie się uproszczeniami, stereotypami albo prostymi wyjaśnieniami dowodzi lenistwa. Odkrywanie złożoności to wielka przygoda.


Maryla Korczyńska

Maria Korczyńska
Coach, trener i konsultant PROFES®

Maria Korczyńska jest konsultantem i trenerem od ponad 15 lat.

Samodzielnie zarządzała merytorycznie dużymi projektami, zarówno doradczymi, jak i doradczo-szkoleniowymi, m.in. dla Fortum, Winkhaus, Skoda Auto Polska.

Jest autorką i realizatorką wielu szkoleń i działań doradczych z zakresu  standaryzacji pracy menedżerów, zarządzania przez cele, motywowania pracowników i oceniania ich pracy, strategii rozwoju firmy, projektowania zmian organizacyjnych, współpracy z problemowymi zespołami, strategii marketingowej firmy, reengineeringu oraz treningu dla zarządów i menedżerów.

Uczestniczyła również w programach naukowo - badawczych realizowanych przez Akademię Ekonomiczną. Jest autorką i współautorką publikacji i referatów m.in. z zakresu organizacji przedsiębiorstwa oraz zarządzania firmą.

Jako konsultant i trener brała udział w projektach PROFES® dla firm takich jak: FORTUM, SkodaAuto Polska, Michelin Polska, Vattenfall Poland AB, Kaufland, GlaxoSmithKline Pharmaceuticals, TRW Automotive, SCHIEVER POLSKA, Viessmann Technika Grzewcza, Wrigley Polska.

Mówi o sobie: W pracy jestem bardzo uporządkowana, ale prywatnie, dla równowagi, bardzo lubię niezorganizowane, spontaniczne wycieczki. Uwielbiam wyprawy w góry, aby się dotlenić, zobaczyć szersze horyzonty i porządnie się zmęczyć. Moją nową pasją są dalekie podróże - zupełnie odmienne klimaty, ludzie i krajobrazy zapierające dech w piersiach.


Bogna Majeran

Bogna Majeran
Trener PROFES®

Bogna Majeran specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności menedżerskich, zarządzania projektami, sprzedaży i obsługi Klienta, zarządzania sprzedażą, coachingu oraz w obszarze umiejętności osobistych: komunikacja, asertywność, współpraca w zespole i efektywność własna.

Posiada licencję Master of Art of NLP, ukończony staż dla trenerów i kurs w zakresie prowadzenia coachingu "Coaching dla profesjonalistów".

Doświadczenia zawodowe zdobywała pracując jako koordynator sprzedaży w firmie z branży kosmetycznej. Obsługiwała odbiorców hurtowych i kluczowych Klientów detalicznych. W firmie sprzedaży bezpośredniej stworzyła grupę ok. dwóch tysięcy konsultantów.

Bogna współzarządzała także grupą kilkudziesięciu telemarketerów call center banku.

Jako trener brała udział w projektach PROFES® dla firm takich jak: Ahold Polska, Artman, Avans Polska, BP Polska, Decathlon, Delhi Poland, EFL, Faurecia, GlaxoSmithKline, Gotec Polska, Górnośląskie Zakłady Elektroenergetyczne S.A. (Grupa Vatenfall), ING Bank Śląski S.A., Lukas Bank, Makro, Michelin Polska, TRW Polska, Urząd Miasta Wrocławia, Wrigley Poland, YES Biżuteria.

Mówi o sobie: Nie żałuję niczego, co przydarzyło się w moim życiu. Każde doświadczenie nas wzbogaca.


Krzysztof Mironowicz

Krzysztof Mironowicz
Trener PROFES®

Krzysztof Mironowicz specjalizuje się m.in. w szkoleniach z zakresu komunikacji, zarządzania, budowania zespołu, sprzedaży, obsługi Klienta, budowania wizerunku, public relations i media relations.

Swoje doświadczenie trenerskie zdobywał przygotowując programy szkoleń oraz prowadząc szkolenia m.in. dla Departamentów Sprzedaży, Obsługi Klienta oraz Managerów HR. Obszar managerski poznał dogłębnie od strony praktycznej, przez kilkanaście lat zarządzając Grupami Producenckimi TVP, a także koordynując prace związane z realizacją wielkoformatowego pomnika w centrum Wrocławia.

Pogłębiał praktyczne umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe aktywnie pozyskując sponsorów różnego rodzaju realizacji medialnych oraz społecznych. Wcześniejsze doświadczenia trenerskie, m.in. w takich dyscyplinach jak komunikacja czy sztuka profesjonalnej prezentacji, budował pracując jako redaktor programów telewizyjnych oraz osoba prowadząca audity komunikacyjne w przedsiębiorstwach.

Jako trener brał udział w projektach PROFES® dla firm takich jak: KGHM, Polska Miedź S.A., Poczta Polska, Polski Rejestr Statków, JTT Computer, PPH Gąsior S.A., FPHU Wiśniowski, Isoglas, Sanha Polska, Avans Polska, Elmsteel Polska.

Mówi o sobie: Jestem zapalonym żeglarzem, samodzielnie zbudowałem jacht.
Mówią o nim: Najbardziej podobał mi się podczas szkolenia sam sposób prowadzenia przez trenera, jego profesjonalizm i wiedza.


Paweł Skorupa

Paweł Skorupa
Trener i konsultant PROFES®

Paweł Skorupa specjalizuje się w treningach z zakresu komunikacji, obsługi Klienta, aktywnej sprzedaży i negocjacji.

Przez 9 lat zajmował się budowaniem organizacji handlowych i tworzeniem strategii handlowych na rynku polskim. Zarządzał pracą grup handlowych, kontrolował pracę przedstawicieli handlowych, odpowiadał za realizację strategii rynkowych.

Był odpowiedzialny za współpracę z rynkiem hurtowym i sieciami detalicznymi w Polsce. Jako dyrektor sprzedaży prowadził negocjacje z kluczowymi klientami firm, z którymi był związany. Poza pracą menedżera sprzedaży wdrożył system szkoleń dla pracowników wewnętrznych oraz dla grup handlowych swoich klientów.

Jako trener brał udział w projektach PROFES® dla firm takich jak: SkodaAuto Poland, Europejski Fundusz Leasingowy S.A., BP Polska, WABCO, WAGO-ELWAG, AREA TRADERS, Faurecia.

Ma w sobie charyzmę, która powoduje, że jest dla grupy autorytetem zarówno na sali szkoleniowej jako trener, jak też jako partner - praktyk w rozmowach biznesowych.


Ewa Tarczyńska

Ewa Tarczyńska
Trener PROFES®

Ewa Tarczyńska od 15 lat specjalizuje się w szkoleniach z zakresu doskonalenia umiejętności menedżerskich, osobistych, takich jak  zarządzanie ludźmi, budowanie zespołu, praca z zespołem, współpraca w zespole, coaching, komunikacja, asertywność, motywowanie, rozwiązywania problemów, zarządzanie stresem, zarządzanie zmianą i inne związane z rozwojem osobistym.

Swoje doświadczenie trenerskie zdobywała przygotowując programy szkoleń oraz prowadząc szkolenia dla różnych grup zawodowych m.in. kadry kierowniczej różnego szczebla, przedstawicieli handlowych, pracowników produkcji i usług, nauczycieli, lekarzy. Pracując w roli trenera zrealizowała ponad 1000 dni szkoleniowych, przeszkoliła kilka tysięcy ludzi.

Posiada certyfikat CoachWise Essentials akredytowany przez ICF. Aktualnie uczestniczy w szkoleniach tutorskich.


Dorota Kwiecińska-Rudowicz

Dorota Kwiecińska-Rudowicz
Trener i konsultant PROFES®

Dorota Kwiecińska-Rudowicz specjalizuje się w treningach i doradztwie z zakresu zarządzania personelem oraz zaawansowanych umiejętności menedżerskich.

Jako trener pracuje od 1998 roku. Doświadczenie menedżerskie i trenerskie zdobyła m. in. pracując 5 lat w znanej amerykańskiej firmie jako Human Resources Manager.  

Nadzorowała i brała udział w tworzeniu całej polityki personalnej firmy począwszy od rekrutacji, poprzez tworzenie systemów ocen, opracowanie i prowadzenie Assessment Center opisów stanowisk, systemów motywacyjnych. Organizowała z powodzeniem wyjazdy i wieczory integracyjne dla swoich pracowników.

Pełniąc funkcję menedżerską rozpoczęła pracę w organizacji jako trener wewnętrzny, skupiając się przede wszystkim na zagadnieniach związanych z kierowaniem ludźmi.

Jako trener PROFES® pracowała dla takich Klientów jak: Faurecia, Urząd Miejski Wrocławia, Fortum Heat Polska sp. z o.o, BP Polska sp. z o.o., Vattenfall, SCHIEVER Polska sp. z o.o., Viessmann Technika Grzewcza, TRW POLSKA sp. z o.o.

Lubi spędzać wolny czas siedząc na ławce w sennym i jednocześnie pełnym życia wiosennym sadzie, pobrzmiewającym śpiewem ptaków, pachnącym kwitnącymi śliwami. O jej nogi ocierają się koty, a wierny pies leży u stóp. Na kolanach ulubiona lektura.


Adam Jaworski

Adam Jaworski
Trener współpracujący z PROFES®

Konsultant, trener, współpracuje z PROFES. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży (sprzedaż, negocjacje, komunikacja z klientem) oraz w szkoleniach menedżerskich (umiejętności kierownicze, zarządzanie zespołem, zarządzanie projektami, zarządzanie przez cele).

Od piętnastu lat zawodowo związany z branżą szkoleniową oraz usługowo-handlową. W pracy z Klientami analizuje i optymalizuje procesy sprzedaży i obsługi, definiując i wdrażając opracowane standardy. Prowadzi szkolenia dla kadry menedżerskiej oraz coaching indywidualny w firmach produkcyjno-handlowych.

Doświadczenia z wcześniejszej pracy na kierowniczym stanowisku wykorzystuje ucząc, jak prawidłowo komunikować się z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, negocjować i zarządzać podległymi pracownikami.

Jako trener brał udział w projektach PROFES® dla firm takich jak: Suzuki Motor Poland, Faurecia, ING Bank Śląski, SkodaAuto Polska, PTF Bank (obecnie Santander).

Pytany o hobby opowiada o ekstremalnych wyprawach rowerowych w trudno dostępne i niebezpieczne miejsca oraz o długich nocach spędzanych na grze w szachy w internecie.


 Mariusz Dobrzycki

Agnieszka Nowicka
Trener współpracujący z PROFES®

Trener biznesu z ponad 14-letnim doświadczeniem w zakresie przygotowywania i prowadzenia szkoleń (w tym przez 3 lata jako Trener Wewnętrzny w instytucji finansowej). Członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania „MATRIK”. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Specjalizuje się w szkoleniach:

  • handlowych (m. in. techniki sprzedaży i negocjacji, obsługa Klienta, rozmowy z trudnym Klientem, pozyskiwanie Klientów, telemarketing, miękka windykacja) 
  • menadżerskich (m. in. kierowanie zespołem, rozmowy oceniające, zarządzanie zmianą, zarządzanie strategiczne, zarządzanie projektami, komunikacja w zespole, komunikacja z partnerami biznesowymi, prowadzenie spotkań i prezentacji, rekrutacja i selekcja pracowników) 
  • PRowych (m. in. komunikacja zewnętrzna, współpraca z mediami) 
  • dotyczących rozwoju kompetencji osobistych (m. in. komunikacja interpersonalna, wystąpienia publiczne, zarządzanie czasem, asertywność, kreatywność).

Posiada certyfikat Project Management Institute „Certified Associate in Project Management” (Metodyka PMBOK®) oraz APMG-International z zarządzania projektami według metodyki PRINCE2®. Poza szkoleniami zajmuje się prowadzeniem projektów z obszaru zarządzania strategicznego w zakresie wypracowywania kierunków rozwoju firm, w tym zarządzania sprzedażą, zarządzania zasobami ludzkimi, organizacji pracy, budowania wizerunku instytucji, komunikacji wewnętrznej oraz PR. Jako Doradca diagnozuje możliwości i potrzeby firm oraz określa zmiany, niezbędne do podniesienia efektywności i skuteczności ich działania. Koordynuje procesy wdrażania zmian oraz prowadzi sesje coachingowe dla kadry managerskiej. Posiada doświadczenie w doborze pracowników na stanowiska sprzedażowe i kierownicze, w tym kadry zarządzającej, jak również w diagnozowaniu kompetencji pracowników. Realizuje projekty zarówno komercyjne, jak i finansowane ze środków Unii Europejskiej – akredytowany przez PARP trener / doradca w projektach „MMP dostawcą usług dla osób starszych” (2014 r.), „Instrument Szybkiego Reagowania” (2013 r.), „Praca czeka na Ciebie - nowe szanse zawodowe dla kobiet pozostających bez zatrudnienia na Dolnym Śląsku” (2011 r.). 13 lat doświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą. 8 lat pracy na stanowiskach kierowniczych. Przez 4 lata zarządzała komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną w ogólnopolskich firmach. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy ze studentami.


Dorota Kwiecińska-Rudowicz

Piotr Pysiak
Trener współpracujący z PROFES®

Konsultant, trener, speaker. Zajmuje się wdrażaniem skutecznego przywództwa, podwyższaniem efektywności sprzedaży, zapewnianiem jakości obsługi Klienta. W pracy wykorzystuje najnowsze badania z dziedziny Behavioral Economics.

Kluczowe doświadczenia doradcze i szkoleniowe:

  • Stworzenie i wdrożenie standardów sprzedaży w ogólnopolskich sieciach bankowości detalicznej 
  • Stworzenie i wdrożenie standardów obsługi pacjenta w ogólnopolskiej sieci klinik 
  • Funkcja Szefa planowania biznesowego Microsoft 
  • Kapitan jachtowy - wykorzystuje rejsy morskie do edukowania menedżerów 
  • Ukończył Microsoft Marketing Academy by Chartered Institute of Marketing

 Dorota Palczuk

Dorota Palczuk
Trener współpracujący z PROFES®

Posiada 10 letnie doświadczenie w pracy trenerskiej - głównie ze skutecznej komunikacji z Klientem oraz jego profesjonalnej obsługi, jak również w szkoleniach team buildingowych, w komunikacji wewnątrzzespołwej, w rozwiązywaniu konfliktów grupowych i indywidualnych oraz w budowaniu prawidłowych relacji pomiędzy pracownikami, poprzez sprawne zarządzanie zespołem i skuteczne przywództwo. Ostatnie 4 lata poświęciła na rozwijaniu umiejętności w zakresie HRM, do głównych obszarów specjalizacji należy: tworzenie opisów stanowisk, ocena pracownicza, budowanie profili kompetencyjnych, tworzenie systemów motywacyjnych, rekrutacja i wdrażanie pracowników oraz projektowanie kompleksowych procesów rozwojowych w organizacji.

W swojej pracy szkoleniowej współpracowała z wymagającymi Klientami takimi jak: Grupa PSA Peugeot Citroën, Skoda, Avon, L’oreal, Tate and Lyle, RWE, PGNiG, Agfa, TUW Pocztowe, Dom Kredytowy Notus, Polskie Porty Lotnicze, Inspektorat uzbrojenia, SWPS, Anwil, Maspex, Ministerstwo Gospodarki i wiele innych, badając potrzeby szkoleniowe, przygotowując autorskie programy szkoleniowe, prowadząc zajęcia dla grup słuchaczy, konsultacje, warsztaty problemowe połączone z grami symulacyjnymi, przeprowadzając profesjonalną ewaluację szkolenia a następnie pisząc raporty po-szkoleniowe.

Dodatkowo specjalizuje się w zakresie kompetencji międzykulturowych oraz w szeroko rozumianej tematyce gender. Współpracuje w tym celu z organizacjami pozarządowymi (NGO) w Polsce i na świecie. Prywatnie lubi podróżować, uwielbia czytać Kapuścińskiego i oglądać filmy z Woody Allenem. Ma w sobie dużo pasji i spełnia się w pracy z ludźmi.


 Paweł Kwiatkowski

Paweł Kwiatkowski
Trener współpracujący z PROFES®

Prowadzi szkolenia, sesje coachingowe rozwijające i monitorujące umiejętności menedżerskie i sprzedażowe.

Jako trener pracuje od 2005 roku. Poznał standardy pracy międzynarodowych koncernów działających na polskim rynku. Współpracował przy projektach szkoleniowych w branży motoryzacyjnej (Skoda), ubezpieczeń (Prudential, Aviva, Liberty), bankowej (BGŻ), sektora farmaceutycznego (Merc, AstraZeneca), usług kurierskich (Poczta Polska, TNT), telefonii komórkowej i platform TV (Orange, NC+), wydawnictw prawniczych (LexisNexis), rozwoju przedsiębiorczości (Zakład Doskonalenia Zawodowego).

Uzyskał Certyfikat studiów podyplomowych w zakresie „Szkolenia i coaching” Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego w Warszawie.

Ukończył Akademię Trenera Biznesu Kontrakt – Kontrakt OSH J. Gut, W. Haman, R. Zych Sp.j.


 Agata Pawłowska

Agata Pawłowska
Trener współpracujący z PROFES®

Trener - praktyk z ponad 11-letnim doświadczeniem zawodowym. Certyfikowany coach ICC. Absolwentka studiów magisterskich na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych z zakresu negocjacji i mediacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Zrealizowała ponad 900 dni szkoleniowych. W swojej karierze zawodowej pozyskiwała kluczowych Klientów i Partnerów, zarządzała projektami i zespołami w takich firmach jak Axciom Polska, PLL LOT S.A. Johnson&Johnson, Daimler Chrysler, Pepsi Co., Wrigley, BASF.

Specjalizuje się w prowadzeniu coachingów on the job oraz sesji indywidualnych. Jako coach prowadzi life-coaching oraz coaching biznesowy.

Realizuje warsztaty z obszaru sprzedaży, negocjacji, motywowania, komunikacji, asertywności, budowania zespołów,  sztuki wystąpień publicznych. Opracowuje i koordynuje założenia merytoryczne do wieloetapowych projektów doradczych związanych z wdrażaniem nowych standardów w Działach Obsługi Klienta. Na potrzeby zleceniodawców opracowuje metodologię i koordynuje przebieg badań typu „Tajemniczy Klient”.

Jej klientami są m.in. Alior Bank, Bayer Polska, Impel, Centrum Nauki Kopernik, Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Finansów, BZ WBK, Tryumph, Totalizator Sportowy, Philips Polska, Delfo Polska.


 Łukasz Pustelnik

Łukasz Pustenik
Trener współpracujący z PROFES®

Trener od 2006 roku. Posiada 4-letnie doświadczenie Konsultanta i Menedżera w firmie doradczej DGA S.A. Pozyskiwał Klientów oraz koordynował projekty doradcze dla Amica Wronki, Philip Moris, PBS Składy Budowlane, Icopal S.A. Specjalizuje się w szkoleniach dla sił sprzedaży. Prowadzi warsztaty z zakresu umiejętności handlowych, obsługi Klienta i menadżerskich.

Ukończył Szkołę Trenerów MODERATOR oraz kurs w międzynarodowej Akademii Trenerów w Hamburgu (współpraca z koncernem HENKEL). Posiada licencję metodyki pracy wg DISC EVERYTHING, którą wykorzystuje w szkoleniach z komunikacji, sprzedaży, negocjacji i prezentacji. Prowadzi zajęcia z autoprezentacji (SWPS) oraz skutecznej komunikacji na studiach podyplomowych uczelni Colegium da Vinci w Poznaniu. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. W swoich szkoleniach kładzie nacisk na etyczny, praktyczny i otwarty sposób pracy. Jego konikiem są szkolenia dla usług i produktów Premium.

Pracował dla: Skoda, VW, Henkel, Cermag, Sheraton, Sitag, Revitalash Polska, Enea S.A., ITmagination, Mentor S.A., Diagnostyka, Grupa Allegro, Grupa VOX, inne.


 

Waldemar Szymecki
Trener współpracujący z PROFES®

Absolwent studiów podyplomowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Psychologia w Marketingu (2011), Laboratorium Psychoedukacji ( przy SWPS) na kierunku Trener Grupowy (2010), Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu na kierunku Akademia Trenera Biznesu (2009). Praktyk NLP i specjalista w prowadzeniu rozwijaniu kompetencji handlowych metodą Coaching On theJob.

Trener z 20 letnim doświadczeniem menedżerskim i sprzedażowym. Posiada praktyczne doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu min. w branżach FMCG oraz RTV/AGD, zarówno w kanale B2C jak i B2B. Posiada 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi (do 120 osób) od Kierownika Regionalnego po Dyrektora Sprzedaży (obroty roczne – ponad 200 mln zł.) w takich firmach jak: Coca–Cola, Nestle Polska, Unilever SA, Kompania Piwowarska SA (wyróżniony tytułem Menedżera Roku 2001), Media-Expert. W karierze menedżerskiej przeprowadził ponad 300 dni coachingu rynkowego z PH i ponad 50 dni coachingu menedżerskiego. Jako menedżer wyznaje zasadę, że najważniejszym zadaniem każdego szefa jest rozwój kompetencji swoich podwładnych, dlatego obecnie wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie w roli trenera.

Przeprowadził ponad 6000 h szkoleniowych, głównie w rozwijaniu kompetencji sprzedażowych handlowców (min. Negocjacje, Zarządzanie Procesami Sprzedaży B2C i B2B) oraz kompetencji menedżerskich (min. Psychologia Szefa oraz Coaching Handlowy). Specjalizuje się także w szkoleniach z zakresu merchandisingu i psychologii zachowań konsumenckich. Jest autorem kilku publikacji prasowych na ten temat, zamieszczonych w pismach branżowych. Stosuje autorskie metody rozwijania umiejętności negocjacyjnych w oparciu o cykl Kolba, kształtując jednocześnie proaktywną postawę handlowców i menedżerów, skupioną na realizacji celów.

Posiada duże doświadczenie trenerskie w branżach: FMCG, Bankowość, Automotiv Prowadził duże projekty szkoleniowe m.in. dla:, MASPEX, MAKRO, CARLSBERG, GRUPA ŻYWIEC, LEWIATAN, KOMPANIA PIWOWARSKA SA, MEDIA EXPERT, BOSCH, POLKOMTEL SA, ZELMER, BZ WBK, BANK POCZTOWY, SKODA.


 

Katarzyna Klar-Plutarska
Trener współpracujący z PROFES®

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności menadżerskich, zarządzania projektami, sprzedaży i obsługi klienta, zarządzania sprzedażą, coachingu oraz w obszarze umiejętności osobistych: komunikacja, asertywność, współpraca w zespole i efektywność własna. Od 2016r. należy do grupy certyfikowanych trenerów Modelu FRIS®, w 2012 roku ukończyła dwustopniową certyfikację trenerską w jednej z największych instytucji finansowych w Polsce. Jest absolwentką Zaawansowanej Szkoły Trenerskiej Moderator we Wrocławiu oraz magistrem Ekonomii Politechniki Opolskiej.

Doświadczenia zawodowe zdobywała pracując w branży Finansowej. Swoje doświadczenie trenerskie zdobywała projektując procesy i programy rozwojowe oraz prowadząc szkolenia m.in. dla Departamentów Sprzedaży, Obsługi klienta oraz Managerów i Przedstawicieli Handlowych. Realizowane projekty swym zakresem obejmowały obszar talent management, doskonalenie obsługi Klienta, sprzedaż, zarządzanie zmianą, wdrożenie nowych produktów w projektach międzynarodowych zarówno w instytucjach finansowych jak przedsiębiorstwach produkcyjno-usługowych.

Współpracowała z markami takimi jak: PKO BP SA, TUiR Warta SA, ING Bank Śląski SA, Vorwerk Polska Sp. k. , WBK Bank Zachodni SA. Mówi o sobie: „Założenie jakie mi towarzyszy to ciągły rozwój osobisty, podnoszenie kompetencji i umiejętności. Ogromną satysfakcję sprawia mi wspieranie w rozwoju innych. Pracuję z poczuciem sensu i celu z pasją i radością wyrażoną w działaniach”.


 Marcin Łukaszewicz

Marcin Łukaszewicz
Trener współpracujący z PROFES®

Manager i niezależny trener z 17 letnim doświadczeniem w sprzedaży oraz w zarządzaniu sprzedażą. Obecnie doradza, firmom i instytucjom, szkoli zespoły sprzedażowe oraz managerów liniowych z wielu branż, takich jak: farmacja, motoryzacja, FMCG, przemysł, finanse i bankowość, branża wydawnicza, edukacyjna, instytucje publiczne i wielu innych.

Zwrot z inwestycji uważa za kluczowy dla swoich Klientów dlatego w swoim podejściu uwzględnia przede wszystkim finalny efekt biznesowy, mając zawsze na uwadze, że biznes tworzą ludzie.

Współpracował m. in. z takimi firmami: Adamed Sp. z o.o., Akadamia Leona Koźmińskiego, AWF, Arrow S.A., Booksy Polska, Biomet Sp. z o.o., Deutsche Bank SA, Chiltern Sp. z o.o., Diagnosis Sp. z o.o., Ecocar Sp. zo.o, Edukacja Polska S.A, Express Sp. z o.o., Endomed Sp.z o.o., Farmaprojekt Sp. z o.o., HomeoMed Sp. z o.o., Inter Polska, HSK Sp. z o.o., i wiele innych.


 Marcin Domaszewski

Marcin Domaszewski
Trener współpracujący z PROFES®

Ukończył Zarządzanie Przedsiębiorstwem oraz Psychologia na specjalizacji psychologia rozwoju osobistego i zawodowego. Sales manager w branży farmaceutycznej, od roku 2006 trener biznesu, coach ICF, wykładowca (AWF Poznań, Uniwersytet SWPS WZ Poznań Psychologia).

Zakres działalności szkoleniowej obejmuje zarówno szkolenia teoretyczne (techniki sprzedaży, negocjacje, zarządzanie zastrzeżeniami, prezentacje handlowe, merchandising, obsługa klienta, komunikacja w biznesie) jak i praca wdrożeniowa z uczestnikami szkoleń – coaching on job. W okresie ostatnich 12 lat – przeprowadzonych ponad 2000 dni szkoleniowych. Współpracuje z liderami rynku wspierając działy sprzedaży w rozwoju kompetencji pracowników również menedżerów średniego i wyższego szczebla.


"Firma PROFES® posiada ogromne doświadczenie w realizowaniu projektów szkoleniowych na dużą skalę oraz chętnie dzieli się swoją wiedzą, narzędziami i rozwiązaniami."

Katarzyna Osadkowska
Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich i Organizacji Agrainvest

"Specjalistów z PROFES® cenimy za ich elastyczność i umiejętność dostosowywania projektu Naszej Akademii do zmian, jakie zachodzą w MPWiK i otaczającym nas środowisku."

Zdzisław Olejczyk
Prezes Zarządu Dyrektor Naczelny MPWiK Wrocław

"W wyniku szkoleń wypracowaliśmy standardy, dzięki którym, po raz pierwszy, uzyskaliśmy bardzo dobre rezultaty podczas Audytu Kaizen organizowanego w naszej międzynarodowej grupie."

Adam Jankowski
Controller Prokurent Zehnder Group Bolesławiec

"Z przekonaniem możemy rekomendować usługi PROFES® jako firmy doradczej i szkoleniowej realizującej projekty na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym."

Małgorzata Jarocka
National Sales Manager Cargill Poland Sp. z o.o

"Wszystkie szkolenia były oparte o twarde narzędzia, gotowe do bezpośredniego wykorzystania w pracy."

Anna Skupnik
Dyrektor Zarządzający Tabak Polska

"Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z PROFES®, bo postawione przez nas cele merytoryczne zostały w pełni zrealizowane."

Scott Brankin
Country Manager Członek Zarządu Bahlsen