Wzrost sprzedaży

Rozwój sieci franczyzowych

Sprzedawca i Klient. Standard i zmiana

Opracowanie i wdrażanie innowacyjnych modeli sprzedaży, które odpowiedzą na oczekiwanie Klientów sieci i sieci franczyzowych.

Czy Państwa firma wdrożyła standardy obsługi Klienta?
Czy Klient docenia Wasz wysiłek? Czy chce za ten wysiłek zapłacić?

Innowacyjne podejście do modelu obsługi Klienta

Tradycyjny model skupia się na realizacji sekwencji kroków procesu, innowacyjny zaś na uzyskiwaniu określonych efektów po stronie Klienta. Efekty te mają budować jego satysfakcję prowadzącą do zwiększenia gotowości do dokonania zakupu. Sposób uzyskania tych efektów może być różny. Wskazówką są dobre praktyki.

Przy tworzeniu standardów opracowujemy spójny system zarządzania zmianą, obejmujący: wypracowanie standardów, dostarczenie narzędzi wdrożenia i utrzymania standardów (wskaźniki i narzędzia oceny i odpowiedzialności poszczególnych stanowisk w organizacji). Dzięki temu skupiamy się nie tylko na procesie wdrożenia, ale przede wszystkim na osiągnięciu efektów wdrożonej zmiany. Tworzyliśmy i wdrożyliśmy innowacyjny model obsługi Klienta dla sieci sprzedaży detalicznych, samochodowych sieci dealerskich, sieci serwisów, branży budowlanej, branży energetycznej i innych.

Kluczowe korzyści ze współpracy z nami w zakresie wdrażania nowego modelu sprzedaży i obsługi Klienta:

  • poprawa satysfakcji Klientów poprzez dopasowanie sposobu pracy z Klientami do ich oczekiwań
  • zwiększenie lojalności Klienta, a w konsekwencji wzrost sprzedaży
  • uwolnienie potencjału Handlowców
  • poprawa wizerunku firmy, wzrost wartości marki
  • skorzystanie z ponad 20-letniego doświadczenia PROFES we wdrażaniu standardów sprzedaży i obsługi a czasach dynamicznej zmiany preferencji klienckich

Folder do pobrania


Szkolenia w ramach projektu pozwoliły podnieść poziom umiejętności m.in. z zakresu: sprzedaży, obsługi klienta i negocjacji. (...) Zrealizowany przez PROFES projekt cechuje szereg wymiernych korzyści, w tym opracowanie dla projektu Standardów Sprzedaży i Obsługi Klienta dla całej sieci dealerskiej Suzuki w formie manuali jest przez nas wykorzystywane przy wdrażaniu nowo rekrutowanych pracowników oraz w prowadzonych wewnętrznie szkoleniach dla sieci dealerskiej.
Jerzy Lewczuk, Koordynator ds. Szkoleń, Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.

Zapytaj o ofertę

* - pola wymagane

Proszę wypełnić wymagane pola.
Formularz został wysłany, dziękujemy.

"Z przekonaniem możemy rekomendować usługi PROFES® jako firmy doradczej i szkoleniowej realizującej projekty na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym."

Małgorzata Jarocka
National Sales Manager Cargill Poland Sp. z o.o

"Specjalistów z PROFES® cenimy za ich elastyczność i umiejętność dostosowywania projektu Naszej Akademii do zmian, jakie zachodzą w MPWiK i otaczającym nas środowisku."

Zdzisław Olejczyk
Prezes Zarządu Dyrektor Naczelny MPWiK Wrocław

"Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z PROFES®, bo postawione przez nas cele merytoryczne zostały w pełni zrealizowane."

Scott Brankin
Country Manager Członek Zarządu Bahlsen

"W wyniku szkoleń wypracowaliśmy standardy, dzięki którym, po raz pierwszy, uzyskaliśmy bardzo dobre rezultaty podczas Audytu Kaizen organizowanego w naszej międzynarodowej grupie."

Adam Jankowski
Controller Prokurent Zehnder Group Bolesławiec

"Firma PROFES® posiada ogromne doświadczenie w realizowaniu projektów szkoleniowych na dużą skalę oraz chętnie dzieli się swoją wiedzą, narzędziami i rozwiązaniami."

Katarzyna Osadkowska
Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich i Organizacji Agrainvest

"Wszystkie szkolenia były oparte o twarde narzędzia, gotowe do bezpośredniego wykorzystania w pracy."

Anna Skupnik
Dyrektor Zarządzający Tabak Polska