O nas

Patronaty MT Biznes


Istniejące od 2001 roku Wydawnictwo MT Biznes jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się wydawnictw ekonomiczno-biznesowych w Polsce. Swoim czytelnikom prezentuje najnowsze tendencje w dziedzinie zarządzania, marketingu, ekonomii i psychologii biznesu. Książki MT Biznes kierowane są do menedżerów wszystkich szczebli, środowiska akademickiego oraz osób zainteresowanych tematyką biznesową.

Zapraszamy do lektury książek MT Biznes objętych patronatem PROFES:

 

"Nie licz na szczęście. Opowieść o innowacjach i wyborach klientów" Clayton Christensen, Taddy Hall, David Duncan, Karen Dillon

Światowy specjalista w dziedzinie rozwoju i innowacji - Clayton Christensen, stworzył na podstawie wieloletnich badań teorię, wedle której o sukcesie rynkowym innowacji nie decyduje szczęście, ale wiedza na temat wyzwań Klientów. Jego koncepcja "zadań", stosowana m.in. przez Uber czy Airbnb, pozwala na stworzenie produktów, które nie tylko zainteresują odbiorców, ale i sprawią, że będą oni skłonni zapłacić wyższą cenę. 

"Strategia błękitnego oceanu. Początek" W. Chan Kim & Renee Mauborgne

Lektura książki pozwala krok po kroku prześledzić proces tworzenia "błękitnych oceanów", czyli przestrzeni rynkowych umożliwiających swobodne  działanie w warunkach braku konkurencji. "Krzywa wartości", "kanwa strategii", "schemat szcześciu ścieżek", "masowy korytarz cenowy" - poznaj analityczne narzędzia stosowane przy nakreślaniu i realizacji jednej z najbardziej innowacyjnych strategii dla organizacji.

 

"Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z PROFES®, bo postawione przez nas cele merytoryczne zostały w pełni zrealizowane."

Scott Brankin
Country Manager Członek Zarządu Bahlsen

"W wyniku szkoleń wypracowaliśmy standardy, dzięki którym, po raz pierwszy, uzyskaliśmy bardzo dobre rezultaty podczas Audytu Kaizen organizowanego w naszej międzynarodowej grupie."

Adam Jankowski
Controller Prokurent Zehnder Group Bolesławiec

"Z przekonaniem możemy rekomendować usługi PROFES® jako firmy doradczej i szkoleniowej realizującej projekty na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym."

Małgorzata Jarocka
National Sales Manager Cargill Poland Sp. z o.o

"Wszystkie szkolenia były oparte o twarde narzędzia, gotowe do bezpośredniego wykorzystania w pracy."

Anna Skupnik
Dyrektor Zarządzający Tabak Polska

"Projekt cechował się dobrym rozeznaniem firmy PROFES® i trenerów w specyfice pracy naszych handlowców. (...) poznane techniki są do zastosowania przez Pracowników "od razu"."

Henryk Pohl
National Sales Manager IREKS PROKOPOWICZ Sp. z o.o.