Kariera

Oferty pracy

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowiska:

 

 

 

Account Manager

Cel i zakres stanowiska:

Stanowisko to związane jest z pozyskiwaniem nowych Klientów i utrzymywaniem relacji z dotychczasowymi Klientami Firmy, a w szczególności:

  • Aktywnym pozyskiwaniem nowych Klientów kanałami tradycyjnymi i społecznościowymi
  • Budowaniem i utrzymywaniem relacji z dotychczasowymi Klientami firmy poprzez kontakt telefoniczny, umawianie i realizację spotkań
  • Pracą z CRM
  • Współpracą z Trenerami i Konsultantami PROFES oraz marketingiem na etapie budowania oferty oraz jej dopasowywania do preferencji Klientów
  • Tworzeniem i negocjowaniem umów z Klientami
  • Przekazywaniem do Biura Projektów kontraktów do realizacji
  • Kontaktami posprzedażowymi i kontynuacją współpracy

Oczekiwania

  • Doświadczenie w branży sprzedaży usług opartych o doradztwo min. 3 lata
  • Wyższe wykształcenie
  • Nastawienie na realizację celów
  • Wytrwałość, determinacja, pozytywna energia
  • Samodzielność i odpowiedzialność
  • Doświadczenie w pracy z CRM
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Mierniki
  • Finansowy – wartość kontraktów podpisanych z Klientami
  • Ilościowy – liczba odbytych spotkań z nowymi Klientami
  • Jakościowy - konwersja

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie złożone z części stałej oraz ruchomej uzależnionej od efektów
  • Dużą samodzielność – współpracę opartą o realizację celów
  • Możliwość rozwoju w oparciu o projekty realizowane przez Firmę
  • Pracę w twórczym zespole
  • Miejsce pracy Wrocław

CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres kariera@profes.com.pl (w tytule wpisując: Account Manager)

Prosimy o zamieszczenie w liście klauzuli o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz.883)”. Jednocześnie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje. 

Trener Technik Sprzedaży

Cele stanowiska:

  • Realizacja projektów doradczo-szkoleniowych w obszarze sprzedaży na rzecz Klientów PROFES
  • Prowadzenie szkoleń i warsztatów z obszaru sprzedaży i obsługi Klienta
  • Stały rozwój własnego warsztatu i produktów szkoleniowych
  • Analiza potrzeb szkoleniowych i opracowywanie planów rozwojowych dla Klientów

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie trenerskie dotyczące szkoleń sprzedażowych
  • Umiejętność diagnozy kompetencji handlowych, systemów zarządzania sprzedażą
  • Umiejętność tworzenia koncepcji projektów szkoleniowych i doradczych w obszarze sprzedaży
  • Solidność, dobre zdolności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista
  • Wysokie zdolności analityczne i organizacyjne, terminowość
  • Nastawienie na rozwiązywanie problemów, pozytywne nastawienie do życia, dojrzałość
  • Elastyczność myślenia, kreatywność, innowacyjność
  • Gotowość do uczenia się i rozwoju
  • Wykształcenie wyższe

Dodatkowe Atuty:

  • Doświadczenie w prowadzeniu innych szkoleń niż sprzedażowe
  • Doświadczenie w realizacji projektów doradczych
  • Znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Ciągły, dynamiczny rozwój
  • Dobrą atmosferę pracy w sympatycznym zespole
  • Możliwość realizacji projektów dla największych firm na polskim rynku
  • Duży zakres samodzielności i odpowiedzialności przy realizacji zadań
  • Dostęp do nowoczesnych technologii
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia

CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres kariera@profes.com.pl (w tytule maila wpisując: Trener Technik SprzedażyCV powinno zawierać zestawienie doświadczeń w obszarze samodzielnej realizacji projektów, które miały na celu wzrost sprzedaży i/lub poprawę obsługi Klienta, w tym zestawienie liczby przeprowadzonych szkoleń.

Prosimy o zamieszczenie w liście klauzuli o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz.883)”. Jednocześnie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje. 

Deweloper e-learningu

Cele stanowiska:

  • Opracowywanie ekranów lekcji e-learningowych
  • Tworzenie kursów na platformach LMS, w tym Moodle

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Biegła znajomość obsługi komputera, głównie pakietu MS Office
  • Biegła obsługa programów Articulate Storyline i/lub Adobe Captivate
  • Bardzo dobra organizacja własna, umiejętność zarządzania czasem i terminowość
  • Nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • Elastyczność myślenia, kreatywność, innowacyjność
  • Gotowość do uczenia się
  • Pozytywne nastawienie do życia, dojrzałość
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego bedzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia/współpracy
  • Możliwość realizacji projektów dla największych firm na polskim rynku
  • Dostęp do nowoczesnych technologii
  • Ciągły, dynamiczny rozwój oraz szkolenia

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert obejmujących CV, list motywacyjny na adres kariera@profes.com.pl (w tytule maila wpisując: Deweloper e-learningu). CV powinno zawierać zestawienie samodzielnie wykonanych realizacji w obszarze e-learningu.

Prosimy o zamieszczenie w liście klauzuli o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz.883)”. Jednocześnie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

Asystent procesu certyfikacji

Miejsce pracy: Poznań/Polska

Cel stanowiska:

Wsparcie w procesach certyfikacyjnych dla Klientów firmy (opieka organizacyjna nad assessmentem, przeprowadzanie testów wiedzy przy użyciu gotowych narzędzi, zarządzanie harmonogramem czasowym, redagowanie raportu kończącego assessment na bazie materiałów otrzymanych od asesorów merytorycznych).

Nasze oczekiwania:

  • Biegła znajomość pakietu MS Office
  • Zdolności korektorskie
  • Skrupulatność, dokładność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dobre zdolności komunikacyjne, otwartość na ludzi oraz wysoka kultura osobista
  • Dyspozycyjność we wrześniu i październiku

Oferujemy:

  • Praca w ciekawym i rozwijającym projekcie
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze Assessment Center
  • Pracę wykonywaną stacjonarnie w Poznaniu
  • Ścisłą współpracę z doświadczonymi asesorami
  • Referencje po zakończeniu projektu
CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres kariera@profes.com.pl (w tytule wpisując: Asystent Procesu Certyfikacji)
Prosimy o zamieszczenie w liście klauzuli o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz.883)”. Jednocześnie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

 

"Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z PROFES®, bo postawione przez nas cele merytoryczne zostały w pełni zrealizowane."

Scott Brankin
Country Manager Członek Zarządu Bahlsen

"Specjalistów z PROFES® cenimy za ich elastyczność i umiejętność dostosowywania projektu Naszej Akademii do zmian, jakie zachodzą w MPWiK i otaczającym nas środowisku."

Zdzisław Olejczyk
Prezes Zarządu Dyrektor Naczelny MPWiK Wrocław

"Firma PROFES® posiada ogromne doświadczenie w realizowaniu projektów szkoleniowych na dużą skalę oraz chętnie dzieli się swoją wiedzą, narzędziami i rozwiązaniami."

Katarzyna Osadkowska
Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich i Organizacji Agrainvest

"W wyniku szkoleń wypracowaliśmy standardy, dzięki którym, po raz pierwszy, uzyskaliśmy bardzo dobre rezultaty podczas Audytu Kaizen organizowanego w naszej międzynarodowej grupie."

Adam Jankowski
Controller Prokurent Zehnder Group Bolesławiec

"Wszystkie szkolenia były oparte o twarde narzędzia, gotowe do bezpośredniego wykorzystania w pracy."

Anna Skupnik
Dyrektor Zarządzający Tabak Polska

"Z przekonaniem możemy rekomendować usługi PROFES® jako firmy doradczej i szkoleniowej realizującej projekty na wysokim poziomie merytorycznym i organizacyjnym."

Małgorzata Jarocka
National Sales Manager Cargill Poland Sp. z o.o